Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Děti i kadeřníci jsou emotivní zákazníci

Redakce MAM24. 11. 2003


Pamatujete si, s čím jste si jako malá hrála a co bylo vaší vysněnou hračkou?
Já jsem byla spíš takový ten kluk v sukních, takže jsem milovala kolo a vláčky, protože jsme doma v herně mívali obrovský model tratě a nádraží a hor – to nám vyrobil táta s dědou. A co se týče Lega – tak jako pro
spoustu lidí v mém věku to tehdy bylo něco výjimečného a nedosažitelného, takže ten nádech něčeho úžasného ve mně zůstal doteď.
Co vás přivedlo od kosmetiky k hračkám? Jak vnímáte posun mezi takto rozdílnými produkty?
Možná se budete divit, ale segment ve své podstatě není zase tak rozdílný. Byla jsem marketingovou manažerkou kadeřnické divize Wella a ta má jako klienty především kadeřníky a kadeřnice, což jsou vlastně velmi emotivní lidé, ale to můžeme říct i o dětech. Marketingové principy zůstávají obecně platné, jediný posun, který teď více vnímám, je posun od BTL spíše k ATL – takže se dostávám do kontaktu se stále a stále novými věcmi.
Jak jsou vymezeny vaše kompetence?
Jsem zodpovědná za chod marketingu, a to jak za consumer marketing, tak trade marketing. Ten má na starosti nová kolegyně Andrea Kunešová – ale finální rozhodnutí včetně rozpočtu je na mně.
Lego ve svém segmentu patří k největším zadavatelům reklamy. Kam chcete v této oblasti směřovat své úsilí?
V Legu používáme klasické kanály, jako je především TV a časopisy hlavně pro děti, ale pro příští rok se chceme pustit i do dalších aktivit, a to buď s našimi partnery, nebo sami – třeba vydávání komiksu apod. Velmi si také slibujeme od spolupráce s Warner Bros při uvedení nového filmu “Bionicle: Maska světla” na trh.
Jak vnímáte reklamu, která je zaměřena na děti? Často je vůči této reklamě pro tzv. bezbrannou cílovou skupinu ve společnosti averze.
Věřím, a věříme tomu všichni v Legu, že dětem nenabízíme nic, co by nebylo ku jejich prospěchu. Naše hračky jsou určeny jak pro hraní a rozvíjení fantazie, tak pro získání dalších schopností pro život. Proto necítím žádnou averzi vůči těmto reklamám. Prodej hraček právě vrcholí.
Jaké budou podle vás letošní Vánoce z hlediska prodeje nejen Lega, ale i segmentu hraček jako celku?
Tak jako každý obchodník očekáváme sezonu silnou, doufáme v ni. Ale je nutno říct, že tak jak jsem to viděla i v jiných oblastech, český trh se nachází v jakési stagnaci a je velmi obtížné prodávat víc a víc. Přesto věříme, že se nám to podaří.


34_mm48lego.jpg ()
NÁDECH VÝJIMEČNOSTI. Tak kdysi stejně jako dnes pohlíží Lenka Stanková, marketingová manažerka Lega, na tuto stavebnici, která se stala synonymem pro celou škálu výrobků podobně jako Xerox pro kopírku.

×

Na Slovensku nevznikne nové Rádio Hey, ani Fontána, ožijí Rebeca a Tatry

Starší článek

Lauder získal významný podíl v izraelské televizi Channel 10

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více