notes
„Reklama je v dnešních dnech ekonomické demokracie královským poslem. Pro všechny nevědoucí – do světa byla vypuštěna nová síla. A pro ty, co to chápou, se stane jedním z klíčů pro budoucnost.“
Editorial, „Messenger to the King,“ Collier’s, 1930 (3. května), s. 78
„Reklamy nejsou jediným odpadem na trhu řeči – vskutku, srovnáme-li je s povrchním zpravodajstvím, vzduchoprázdnými televizními pořady či politickými rozhovory, nejsou reklamy ani zdaleka tím nejškodlivějším pro duševní zdraví.“
Rodney A. Smolla, „Information, Imagery, and the First Amendment: A Case for Expansive Protection of Commercial Speech
Podobné zprávy


Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair


Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova


Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

