notes

6. 10. 2003 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Čím více faktů sdělíte, tím více prodáváte. Šance reklamy na úspěch bez výjimky vzrůstá s množstvím vhodných obchodních informací obsažených v reklamním sdělení.“
Dr. Charles Edwards,
citováno z L. a W. Safire, Good Advice, 1982, New York: Times Books, s. 6

„V reklamě je spousta skvělých techniků. A naneštěstí hrají, jak nejlépe umějí. Znají všechna pravidla… Ale má to jeden malý háček. Zapomínají, že reklama znamená přesvědčování a přesvědčování není věda, ale umění. Reklama je uměním přesvědčování.“
William Bernbach,
citováno z Bill Bernbach said . . . (1989), DDB Needham Worldwide

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.