notes
„Čím více faktů sdělíte, tím více prodáváte. Šance reklamy na úspěch bez výjimky vzrůstá s množstvím vhodných obchodních informací obsažených v reklamním sdělení.“
Dr. Charles Edwards, citováno z L. a W. Safire, Good Advice, 1982, New York: Times Books, s. 6
„V reklamě je spousta skvělých techniků. A naneštěstí hrají, jak nejlépe umějí. Znají všechna pravidla… Ale má to jeden malý háček. Zapomínají, že reklama znamená přesvědčování a přesvědčování není věda, ale umění. Reklama je uměním přesvědčování.“
William Bernbach, citováno z Bill Bernbach said . . . (1989), DDB Needham Worldwide
Podobné zprávy


Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair


Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova


Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

