Na cestách
Ředitelé pro Peugeot
Ředitelem marketingu společnosti Peugeot je od října Jerome-Pierre Bonamy (48 let). Před příchodem do ČR pracoval v projekčním oddělení na Exportním ředitelství Automobiles Peugeot pro Evropu v Paříži. Svoji profesionální kariéru zasvětil obchodu a marketingu v mnohonárodních společnostech jako Mercedes Benz, General Electric, Ciba Geigy. V roce 1997 nastoupil do PSA Peugeot Citro ¨en Automobiles. Ředitelem obchodu se stal Alexej Kiriakovský (36 let), který, doposud zastával funkci zástupce obchodního a marketingového ředitele. Ve společnosti Peugeot ČR pracuje od roku 1997, předtím zastával funkci ředitele dealerství Škoda a Seat ve Dvoře Králové nad Labem. Vystudoval obor automatizované systémy řízení na VŠZ.
Novinky v leasingu
Předsedou představenstva nové leasingové společnosti Europcar Fleet Services patřící pod ŠkoFIN je Lutz Witkowski. Operativním řízením společnosti na pozici general manažer byl jmenován Radek Liška.
Nový šéf TV prodejů ARBOmedia
Novým ředitelem oddělení TV prodejů společnosti ARBOmedia se v průběhu listopadu stane Radek Jeneš, který nahradí Michala Krejčího, který se po více než čtyřech letech strávených na postech vedoucího internetových a posléze televizních prodejů ARBOmedia rozhodl pro dlouhodobější studijní pobyt v USA. Hlavním úkolem Radka Jeneše bude příprava a realizace obchodní strategie při prodeji reklamního prostoru ČT, která povede k jeho optimálnímu využití a bude garantovat kvalitu vztahů s agenturami a klienty inzerujícími v ČT.
Pavel Louda přichází do IDG
Bývalý šéfredaktor měsíčníku IT-NET vydavatelství Vogel Burda Communication Pavel Louda přichází do společnosti IDG Czech, kde bude v týdeníku Computerworld působit jako vedoucí zpravodajství.
Z Wundermanu do Euro RSCG
Do directmarketingové agentury Euro RSCG Dialog nastoupil jako kreativní ředitel Michal Šiml. Na toto místo přešel ze společnosti Wunderman Praha, ve které působil na stejné pozici od roku 1997. V období 2000-2003 byl také zároveň kreativním ředitelem Barci & Partner, s níž byl Wunderman propojen v rámci Young & Rubicam.
Nováčci v Advertures
Do projektového týmu přestoupil z jedné z vedoucích PR agentur na českém mediálním trhu Jan Jirsa. Čtyřiadvacetiletý absolvent VŠE bude mít v Advertures na starosti komunikaci s klienty a koordinaci nových projektů. Na post new media designéra nastoupil Stanislav Peter. Jeho bohaté zkušenosti o znalosti programování, videa a vizualizace z oblasti grafického designu na internetu i mimo něj budou ku prospěchu kreativnímu týmu.
Změny v CrossWorld
V rámci probíhajících organizačních změn v agentuře CrossWorld Červený Advertising opouští zakladatel firmy Jakub Červený místo obchodního ředitele a přechází do funkce ředitele výkonného. Uvolněné místo je připraveno pro přicházejícího manažera, který bude mít na starosti restrukturalizaci a propagaci firmy.
Posily v OgilvyOne
Do týmu agentury OgilvyOne přišel Milan Hajíček jako data department manažer a Zuzana Hrubá jako account manažerka. Milan Hajíček dříve působil jako konzultant například ve společnostech PriceWaterhouseCoopers a Wunderman. Zuzana Hrubá bude součástí týmu, který se zaměřuje na klienty z finančního sektoru. Do OgilvyOne přišla z reklamní agentury TTV.
Přestup do Bison & Rose
Pozoruhodný přestup (řečeno sportovní terminologií) se podařil Vladimíru Zemánkovi, autoru čtyř knih o zákulisí českého fotbalu. Dlouholetý reportér deníku Sport, publicista a vedoucí redaktor páteční přílohy Volno v minulých dnech nastoupil jako media director v Bison & Rose. Business development directorkou byla jmenována Jana Sečkářová. Během studií absolvovala stáže na univerzitách ve Stockholmu a Plymouthu, poté působila v investičním bankovnictví. V ABN AMRO se podílela na privatizaci plynárenství a také pracovala jako finanční analytička Slavia Capital.
Poster Consulting International
Jako account executive společnosti Poster Consulting International nastoupily Andrea Binková a Veronika Šírková. Andrea je absolventkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Veronika VŠE v Praze. Obě se budou podílet na optimalizaci kampaní s využitím měření venkovní reklamy.
Jerome-PierreBonamy
Alexej Kiriakovský
Pavel Louda
Stanislav Peter
Milan Hajíček
Zuzana Hrubá
Podobné zprávy


Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair


Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova


Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

