Na cestách

6. 10. 2003 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

PP&M na nové adrese
Agentura Public Picture & Marketing přesídlila od 1. října na novou adresu. Nyní ji najdete v Praze 4, náměstí Hrdinů 1635/4, nové telefonní číslo je 267 185 606. Změny v agentuře začaly již v dubnu, kdy po odchodu Martina Švehly byla ředitelkou společnosti a členkou představenstva jmenována Zdenka Dufková. Nejvýznamnějším klientem PP&M je Česká pojišťovna, pro kterou agentura zajišťuje všechny sponzorské aktivity včetně jejich prezentace v médiích. Záběr agentury je široký: lední hokej, motorismus, dostihový sport, golf, tenis, charita a společenské akce.
Kučerová do Initiative Prague
Tým mediální agentury Initiative Prague posílila jako media buyer Pavlína Kučerová, která nahradila Lucii Kouckou. Kučerová přišla ze společnosti Médea, kde pracovala jako media buyer pro nejvýznamnější klienty.
Posila z AnFasu
Počátkem září významně posílil tým společnosti Entre Milan Sypěna. Nastoupil na pozici art directora a ihned se zapojil do práce na grafických návrzích kalendářů pro rok 2004 pro společnosti SKANSKA, PRE, ČKA a ČSL. Vystudoval Fakultu architektury na ČVUT a užitou grafiku. Během své osmileté praxe pracoval pět let jako vedoucí grafik/kreativní ředitel v různých reklamních a propagačních agenturách. Do společnosti Entre přišel z grafického studia AnFas.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.