odhalení

18. 8. 2003 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

22_odhaleni_dobiasova.jpg ()Renata Dobiášová

marketingová manažerka,
Tesco stores ČR/SR


1. Vaše první práce?
Dětská sestra v jeslích.

2. Vaše přezdívka a jak vznikla?
Asi ji přede mnou všichni tají…

3. Oblíbená značka (brand)?
Několik.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Kreativita, v jednoduchosti je krása.

5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšela?
V roce 2001 Konference „Retail in DETAIL“ – Levinus A. Oggel – generální ředitel Makra 1996-2001.

6. Jak vypadá den v pekle?
Agentura nepochopila zadání, na billboardu visí produkt se špatnou cenou a inzerát je černobílý.
Do toho všeho mi volá postupně celá moje rodina, že mají ten a ten problém a že mě potřebují, a můj šéf se diví, proč mám stále obsazeno, že se mi nemůže dovolat…

7. Co byste namalovala na prázdnou zeď?
Nechala bych ji pomalovat svojí dcerou Kristýnou, která krásně maluje. Já umím jen slona zezadu.

8. Oblíbená slovní fráze?
Neřeš to! Forget it!

9. Pět nejlepších míst na zemi?
Plný obchod s nádhernými kostýmky, luxusní kosmetikou a širokou nabídkou služeb, kde je vše hrozně levné (to je ve snu). Jinak Mexiko, Turecko (nejkrásnější teplé moře), zahrádka v restauraci Bazaar a v nejhorším gauč u mne doma před TV a alespoň pěkný film na DVD.

10. Co vás v poslední době rozesmálo?
Jedna faktura jedné mé reklamní agentury.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.