marketingová manažerka,
Tesco stores ČR/SR
1. Vaše první práce?
Dětská sestra v jeslích.
2. Vaše přezdívka a jak vznikla?
Asi ji přede mnou všichni tají…
3. Oblíbená značka (brand)?
Několik.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Kreativita, v jednoduchosti je krása.
5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšela?
V roce 2001 Konference „Retail in DETAIL“ – Levinus A. Oggel – generální ředitel Makra 1996-2001.
6. Jak vypadá den v pekle?
Agentura nepochopila zadání, na billboardu visí produkt se špatnou cenou a inzerát je černobílý.
Do toho všeho mi volá postupně celá moje rodina, že mají ten a ten problém a že mě potřebují, a můj šéf se diví, proč mám stále obsazeno, že se mi nemůže dovolat…
7. Co byste namalovala na prázdnou zeď?
Nechala bych ji pomalovat svojí dcerou Kristýnou, která krásně maluje. Já umím jen slona zezadu.
8. Oblíbená slovní fráze?
Neřeš to! Forget it!
9. Pět nejlepších míst na zemi?
Plný obchod s nádhernými kostýmky, luxusní kosmetikou a širokou nabídkou služeb, kde je vše hrozně levné (to je ve snu). Jinak Mexiko, Turecko (nejkrásnější teplé moře), zahrádka v restauraci Bazaar a v nejhorším gauč u mne doma před TV a alespoň pěkný film na DVD.
10. Co vás v poslední době rozesmálo?
Jedna faktura jedné mé reklamní agentury.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).