~ „Nevěřte tomu, že reklama je založená na nějakém vědeckém podkladě.“
William Bernbach,
William Bernbach said . . . (1989), DDB Needham Worldwide.
„Existuje jen jeden druh reklamy, který je absolutně nekontrolovatelný a nepoctivý, až je to do nebe volající. Televizní reklamy kandidátů na prezidentský úřad.“
– David Ogilvy,
Ogilvy on Advertising, 1985, New York: Vintage Books, s. 209
„Pokud se nějaký výrobek špatně prodává, nepomůže mu ke zvýšení prodeje ani skvělá reklama.“
Albert Lasker,
head of Lord & Thomas advertising agency (později FCB)
„Byla doba, kdy lidé potřebovali určité výrobky, aby přežili. Dnes je to přesně naopak.“
Nicholas Johnson,
Michael Jackman, Crown’s Book of Political Quotations, 1982, New York: Crown Publishing Inc., s. 2
~ „Ptáte se, jestli je reklama profese jako například medicína nebo právo? A kolik rodičů jste již slyšeli říkat: Přeji si, aby z něj vyrostl media planner?“
Jef I. Richards (1995),
advertising professor, The University of Texas at Austin
~ „V reklamě neexistuje nic jako permanentní úspěch.“
Leo Burnett,
100 LEO’s, Chicago, IL: Leo Burnett Company, s.125