Nával na parník Tyrš, který pořádalo pražské Radio Hey!, byl tak velký, že se příznivce stanice podařilo na palubu jen taktak vměstnat.

18. 8. 2003 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

23_HEY_Standa.jpg ()


Spolupracovník Radia Hey! astrolog Petr Messany sdělil Standovi Berkovcovi a překvapeným účastníkům, že letošní 31. červenec obsahuje podivuhodné sexuální vibrace.


23_HEY_posluchaci.jpg ()
S postupujícím časem se taneční parket zaplnil tanečními páry, ale i jednotlivci, kteří díky konstelaci hvězd obdrželi při odchodu z parníku pro jistotu těhotenský test.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.