~ „Řada lidí – a já jsem patrně jedním z nich – je mnohem produktivnější, když se trochu napije. Zjistil jsem, že když si dám dvě až tři skleničky brandy, píše se mi mnohem lépe.“
David Ogilvy, citováno z Denis Higgins, The Art of Writing Advertising: Conversations with Masters of the Craft (1990), Lincolnwood, IL: NTC Business Books, s. 70
~ „V mé civilizaci mě ten, který se ode mne liší, nepoškozuje, ba právě naopak, obohacuje mě. Naše jednota se klene nad námi a základy má v Člověku… neboť nikdo si nepřeje slyšet svou vlastní ozvěnu nebo dívat se do zrcadla.“
Antoine de Saint-Exupéry, válečný pilot a spisovatel
~ „Hlubší problémy spojené s reklamou jsou méně důsledkem bezohlednosti nás ‚klamajících než našeho potěšení z toho, že jsme klamáni, méně z touhy svádět nežli z touhy být sváděni.“
Daniel J. Boorstin, U.S. historian, citováno z Rhodas Thomas Tripp, The International Thesaurus of Quotations, 1970, New York, NY: Thomas Y. Crowell Company, s. 18
~ „Velká část moderní reklamy… neapeluje na rozum, ale na emoce. Obdobně jako jiné druhy hypnotické sugesce se pokouší zapůsobit na své objekty emocionálně a poté je donutit, aby podlehly intelektuálně.“
Erich Fromm, To Have or To Be? (1976), New York: Harper, s. 110
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).