notes

30. 6. 2003 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

~ „Řada lidí – a já jsem patrně jedním z nich – je mnohem produktivnější, když se trochu napije. Zjistil jsem, že když si dám dvě až tři skleničky brandy, píše se mi mnohem lépe.“
David Ogilvy,
citováno z Denis Higgins, The Art of Writing Advertising: Conversations with Masters of the Craft (1990), Lincolnwood, IL: NTC Business Books, s. 70

~ „V mé civilizaci mě ten, který se ode mne liší, nepoškozuje, ba právě naopak, obohacuje mě. Naše jednota se klene nad námi a základy má v Člověku… neboť nikdo si nepřeje slyšet svou vlastní ozvěnu nebo dívat se do zrcadla.“
Antoine de Saint-Exupéry,
válečný pilot a spisovatel
~ „Hlubší problémy spojené s reklamou jsou méně důsledkem bezohlednosti nás ‚klamajících než našeho potěšení z toho, že jsme klamáni, méně z touhy svádět nežli z touhy být sváděni.“
Daniel J. Boorstin,
U.S. historian, citováno z Rhodas Thomas Tripp, The International Thesaurus of Quotations, 1970, New York, NY: Thomas Y. Crowell Company, s. 18

~ „Velká část moderní reklamy… neapeluje na rozum, ale na emoce. Obdobně jako jiné druhy hypnotické sugesce se pokouší zapůsobit na své objekty emocionálně a poté je donutit, aby podlehly intelektuálně.“
Erich Fromm,
To Have or To Be? (1976), New York: Harper, s. 110

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.