~ „Kritikové obvykle zapomínají, že pokud by reklama byla zrušena či zakázána, musely by ji nutně nahradit nějaké jiné metody. Zakážete-li reklamu na klobouky, zákonem či na základě společenské dohody, jejich výrobci se vrhnou na jiné metody konkurenčního boje, které rozjedou ve stejné míře. Ty by pak mohly být, a zřejmě by i byly, ještě dražším prostředkem k dosažení stejných cílů, jaké lze sklidit na základě tištěné reklamy.“
Daniel Starch, Principles of Advertising, 1923, Chicago, IL: A.W. Shaw Company
~ „Papír bude nahrazen materiálem, jehož výroba není závislá na pomalém růstu stromů.“
Norman Bel Geddes, časopis Ladies Home Journal, 1931
~ „Na otázku o účincích reklamy položenou v průzkumech většina odpoví, že funguje, ale ne na ně.“
Eric Clark, The Want Makers: Inside the World of Advertising, 1988, New York
~ „Tvůrčí myšlenky se nejlépe rozvíjejí tam, kde přežívá duch zábavy. Nikdo nechodí do práce pro zábavu, ale to neznamená, že by zábava v byznysu nemohla být.“
Leo Burnett, z knihy 100 LEO s
~ Mladí lidé jsou „ohroženi… zlovolným používáním reklamních technik, které stimulují jejich přirozenou náklonnost vyhýbat se těžké práci, neboť slibují bezprostřední uspokojení každé jejich touhy“.
Papež Jan Pavel II.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).