Nikdo není neomylný

12. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Jednou z nejvýraznějších tváří nového subjektu na tuzemském interaktivním trhu, společnosti Interactive HOUSE, by měla být dosavadní obchodní ředitelka agentury M.I.A. Dana Tlustošová.
n Martin Schreier
Můžete pro M&M prozradit některé podrobnosti vašeho „přestupu“ do Interactive HOUSE? Co vás na této atraktivní nabídce nejvíce lákalo a přitahovalo?
Vůbec nevnímám přestup do Interactive HOUSE jako nějaké odloučení od společnosti M.I.A., protože InHOUSE a M.I.A. budou určitě i nadále velmi úzce spolupracovat. Na této nabídce mne nejvíce lákala možnost stát při zrodu nesporně zajímavého a inspirativního projektu.
Co víte a můžete prozradit o svých spolupracovnících v InHOUSE?
Na projektu se podílejí jedni z nejschopnějších lidí na tomto trhu.
Jak budou konkrétněji vymezeny vaše kompetence na pozici senior account manažerky a jakých krátkodobých i dlouhodobějších cílů byste chtěla v InHOUSE dosáhnout?
Co se týká vymezených kompetencí, které mám v InHOUSE, nejsem si jistá, že je to otázka přímo pro mne. Avšak co se týká cílů, mám je pro sebe jasně stanovené: Zajistit perfektní a kvalitní služby klientům společnosti. To se týká hlavně veškerých realizací kampaní. Dalším obecnějším, ale neméně důležitým úkolem je samozřejmě pomáhat rozvíjet společnost InHOUSE jako takovou…
Jaké klientské segmenty pod vás budou spadat?
Do mé působnosti budou spadat klientské segmenty automobilismus a telekomunikace.
Jaké zkušenosti si přinášíte ze svého bývalého působiště, o čem si myslíte, že se vám bude hodit i v budoucnu v nové funkci?
Společnost M.I.A. mi dala perfektní znalost oboru a naučila mě hlavně řešit stresové případy. Těch je ostatně v tomto specifickém oboru nepočítaně. Dostala jsem tam možnost proniknout do hlubin mediálního trhu a především se v něm naučit orientovat. Konečně tu byla také neocenitelná možnost seberealizace…
Na jakých vlastnostech a charakteristikách je postaven váš pracovní a řídící styl?
Jsem přesvědčena o tom, že pracovní a řídící styl, respektive celkový přístup k práci, vychází z komplexní osobnosti člověka. I když to pro někoho může být nepochopitelné, práce v tomto oboru je pro mne koníčkem.
Jak byste přiblížila čtenářům samu sebe?
Jsem člověk velmi upřímný a bytostně zapálený pro věc. Totéž pochopitelně očekávám i od svých kolegů.
Můžeme se dozvědět vaše životní krédo?
Nikdo není neomylný. Základem však je dokázat si to přiznat a z chyb se následně i poučit. n
práce jako hobby. „Působení v tomto oboru je pro mne koníčkem,“ svěřuje se Dana Tlustošová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.