lidé na cestách

5. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fujitsu Siemens s posilami
Od 1. dubna 2003 je marketingový tým Fujitsu Siemens Computers početnější o Stanislava HájkaKateřinu Faimanovou. Úkolem Stanislava Hájka, je zajišťovat podporu prodejních aktivit a vztahů se zákazníky v oblasti notebooků, PDA a table PC. Kateřina Faimanová nahradila Lenku Chandogovou v oddělení korporátní a marketingové komunikace, kde bude mít na starosti především produkci marketingových kampaní a akcí.

Nové místo v RMB
Na nově vytvořené místo Traffic Managera nastupuje do společnosti RMB Czech Arcona Jan Šafránek.


Posila Olympicu
Do pražského rádia Olympic přichází z radia Kiss Jana Čechová. Na novém působišti bude pracovat jako šéfredaktorka a ředitelka propagace. V Kissu působila téměř sedm let, naposledy jako programová ředitelka stanice.

Ze Starcomu do OMD
Jan Řehák, který dříve pracoval v mediální agentuře Starcom Worldwide, přešel do OMD. Zde zastává pozici client servis directora pro síťové klienty, jako je např. McDonald’s. Zároveň má v rámci OMD na starosti i mediální rozpočty klientů z reklamky DDB.

Incheba bez mluvčí
Ke konci dubna opustila post PR & marketing manažerky veletržní společnosti Incheba Praha Magdalena Vlastiborová. V tuto chvíli zůstává uvolněné místo neobsazeno, rovněž Magdalena Vlastiborová nyní zvažuje jednotlivé pracovní nabídky.
S. Hájek



K. Fajmanová

J. Šafránek

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.