odhalení
Naveed Gill
generální ředitel Tiscali, Česká republika
1. Vaše první práce?
V roce 1987 jsem nastoupil ke společnosti Xerox International jako mezinárodní specialista pro technickou komunikaci.
2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?
Pokud vím, tak žádnou nemám!
3. Oblíbená značka (brand)?
Audi a Tag Heuer.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Kombinace poutavé kreativity, dobrého textu a humoru. Velmi to ale záleží na médiu.
5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?
Jednalo se o prezentaci, kterou dělala moderátorka televizní stanice BBC (Jill Dando, která byla později zavražděna) na akci „Den pro zaměstnance firmy Xerox UK“ mé předchozí společnosti Xerox UK Limited, která se konala v produkčních studiích James Bond Production Studios v londýnské čtvrti Ealing.
6. Jak vypadá den v pekle?
Vypadá to jako celý den s nějakými nudnými politiky a s konzumací nejnechutnějšího jídla, jaké si umíte představit.
7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Koně, miluji je.
8. Oblíbená slovní fráze?
Just do it od Nike nebo Show me the money (Ukaž mi peníze) z filmu Jerry Maguire.
9. Co je největší myšlenka ve vztahu k dětem?
Láska, zábava a prosím nedotýkej se toho, nebo si ublížíš!
10. Můžete udělat zázrak. Jaký uděláte?
Změnil bych způsob, jak lidé komunikují, tak, aby jejich komunikaci jasně chápala druhá strana. n
Podobné zprávy


O značku Footshop se stará Radim Stezka


Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční


Marketing Czech News Center vede Jan Fischer

