~ „Hollywood má své Oscary. Televize má svou Emmy. Broadway má svou Tony. A reklama má svou Clio. A svou Andy, Addy, Effie a Obie. A dalších 117 nejrůznějších cen. A to jsou jen ty největší.“
Joanne Lipman, z knihy Book of Twentieth-Century American Quotations
~ „Reklama je odporná jen tehdy, pokud propaguje odporné věci.“
David Ogilvy, Ogilvy on Advertising (1985), New York: Vintage Books, s. 207
~ „Řada malých věcí se stala velkými díly, pokud u nich bylo použito vhodné reklamy."
Mark Twain, The Crown Treasury of Relevant Quotations, 1978, New York
~ „Titulek je nejdůležitějším prvkem reklamy. Musí v sobě mít příslib důvěryhodné výhody pro čtenáře a musí být formulován tak, aby měl šanci utkvět v paměti.“
Morris Hite, citováno z Adman: Morris Hite’s Methods for Winning the Ad Game, 1988, Dallas, TX: E-Heart Press
~ „To, že půvab dává logický smysl, ještě neznamená, že bude fungovat.“
William Bernbach, citováno z Bill Bernbach said . . . (1989), DDB Needham Worldwide
~ „Neumíte-li se vžít do svého zákazníka, asi byste se vůbec neměli věnovat psaní reklam.“
Leo Burnett, citováno ze 100 Leo s