~ „Nikdo nezaplatí pravými penězi, aby se dostal z Berlína do Postupimi za jednu hodinu, když tam může dojet na svém koni za jeden den zadarmo.“
Král Vilém I. Pruský (1864) poté, co se doslechl o vynálezu vlaku
~ „Když se snažíte svázat tvůrčí proces týmovým či formálním přístupem, dosáhnete jediného výsledku, a tím je komerční konstipace… Dobré nápady vždy vyprýští z muk individuality. Žádná skupina dobrou ideu nevychrlí.“
Charles Browder (1957), prezident BBDO
~ „Reklama je ,lubrikantem‘ systému svobodného podnikání.“
Leo-Arthur Kelmenson (1976), citováno z knihy Michaela McKenna
~ „Dnes je reklama tak frekventovaná, že ji sledujeme jen velice zběžně, a proto musí získávat pozornost na základě velkých slibů, pomocí tu a tam vznešené, jindy žalostné výmluvnosti. Ano, velký příslib je duší reklamy.“
Dr. Samuel Johnson, 1758
~ „Shakespeare napsal své sonety podle striktního řádu: čtrnáct veršů jambického pentametru rýmujících se ve třech čtyřverších a jednom dvouverší. Byly snad jeho sonety hloupé? I Mozart napsal své sonáty podle podobně rigidního řádu — expozice, provedení a rekapitulace. Byly snad ty hloupé?“
David Ogilvy, Confessions of an Advertising Man 1971, New York: Ballantine Books, s. 78.