notes

7. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

~ „Nikdo nezaplatí pravými penězi, aby se dostal z Berlína do Postupimi za jednu hodinu, když tam může dojet na svém koni za jeden den zadarmo.“
Král Vilém I. Pruský (1864)
poté, co se doslechl o vynálezu vlaku

~ „Když se snažíte svázat tvůrčí proces týmovým či formálním přístupem, dosáhnete jediného výsledku, a tím je komerční konstipace… Dobré nápady vždy vyprýští z muk individuality. Žádná skupina dobrou ideu nevychrlí.“
Charles Browder (1957),
prezident BBDO

~ „Reklama je ,lubrikantem‘ systému svobodného podnikání.“
Leo-Arthur Kelmenson (1976),
citováno z knihy Michaela McKenna
~ „Dnes je reklama tak frekventovaná, že ji sledujeme jen velice zběžně, a proto musí získávat pozornost na základě velkých slibů, pomocí tu a tam vznešené, jindy žalostné výmluvnosti. Ano, velký příslib je duší reklamy.“
Dr. Samuel Johnson, 1758

~ „Shakespeare napsal své sonety podle striktního řádu: čtrnáct veršů jambického pentametru rýmujících se ve třech čtyřverších a jednom dvouverší. Byly snad jeho sonety hloupé? I Mozart napsal své sonáty podle podobně rigidního řádu — expozice, provedení a rekapitulace. Byly snad ty hloupé?“
David Ogilvy,
Confessions of an Advertising Man 1971, New York: Ballantine Books, s. 78.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.