Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Potřebuji prostor pro kreativitu

Redakce MAM24. 3. 2003

Do společnosti Alphaduct přišla z Colgate-Palmolive. Její největší současnou pracovní náplní je relaunch značky Dermacol. Jaké jsou další plány Věry Komárové, marketingové ředitelky Alphaductu?

n Radana Čechová
Do Alphaductu jste přešla z Colgate- -Palmolive. Strávila jste tam jen tři měsíce. Práce vás nebavila?
Byla jsem tam na pozici product manažerky. Pozice z hlediska odpovědnosti v mezinárodní firmě určitě zajímavá, ale bohužel jen s omezenými možnostmi rozhodování a odpovědností. Colgate má velice dobrý tým, všechno dobře funguje a práce product manažerky spočívá hlavně v analyzování a reportování. Kreativita a vlastní přínos jsou značně omezeny.
Předtím jste strávila několik let ve Ferrero Česká. Obě firmy byly nadnárodními koncerny a nyní jste v ryze české společnosti. Není to krok zpět?
Naopak. Ve většině mezinárodních společností v ČR jste odkázána v marketingu na rozhodování zahraničního ústředí, na pouhou adaptaci cizích myšlenek a marketingový člověk dělá prakticky 50 % práce, protože se nemůže účastnit vývoje nových výrobků, úprav obalů, log a často ani vytváření komunikační strategie. Ve společnosti, kde kdykoli můžete zajít do výroby nebo do vývoje a rozhodnout, že by se mohlo něco změnit ve hmotách, v obalech, vymyslet nový výrobek, dát mu pak nový název a vypracovat kompletní projekt, jak ho uvést na svět, to je opravdový ráj pro marketéra.
Netoužila jste nikdy odejít pracovat do zahraničí?
Nikdy bych se takové nabídce nebránila a vzhledem k tomu, že jsem při studiích strávila pár let v zahraničí, tak mě tato myšlenka vždy lákala.
Jaké jsou vaše plány ve společnosti?
V tuto chvíli řeším hlavně „akutní“ záležitosti a věnuji se hodně i exekutivním a organizačním věcem, aby nám neutekla sezona a abychom ve všech projektech dodrželi termíny. Současně se snažím stabilizovat vztahy s našimi nejdůležitějšími partnery – jednotlivými komunikačními agenturami pro jednotlivé značky, a nastavit vhodné procesy a metody komunikace naší společnosti. Určitě jednou z nejdůležitějších záležitostí bude, že začneme tvrdě pracovat na zlepšení kvality distribuce.
A s jednotlivými značkami?
Jsem přesvědčena, že jak Korunní, tak Dermacol se mohou na našem trhu ještě více prosadit a že pro ně dokážeme získat nový prostor. Obě značky jsou ojedinělé v tom, že mají dlouholetou tradici. Minerálka Korunní svým složením patří k nejlepším na našem trhu a Dermacol má kvality drahých zahraničních značek a má mnoho výrobků, které u této konkurence nenajdeme. Určitě velkou prioritou je značka Korunní. Té věnuji teď nejvíce času, neboť věřím, že v ní skrýváme velký potenciál. Chystáme velké projekty a připravujeme dlouhodobou komunikační strategii. Dále Dermacol právě vychází s novou dekorativní kosmetikou a znovu uvádíme v nových přebalech všechny tradiční i zcela nové výrobky. Všechny výrobky Dermacolu budou mít nová loga a nové barvy, vše laděné do bílo-růžové a stříbrné, abychom rozšířili naši cílovou skupinu a přilákali mladší spotřebitelky. Dermacol má v ČR neustále velmi silné povědomí o značce, ale naše uživatelky bohužel stárnou, takže nová komunikace bude zaměřena hlavně na fakt, že Dermacol je kvalitní prověřená značka, která je moderní a drží krok s trhem. Ze širokého portfolia Dermacol se budeme věnovat nejvíce make-upu, dekorativní kosmetice a pleťovým krémům. n
Stabilita. „Snažím se stabilizovat vztahy s našimi partnery,“ říká Věra Komárová, marketingová ředitelka společnosti Alphaduct.

Zavřít reklamu

Weby mají kvůli válce zvláštní rubriky

Starší článek

Skupina Kabát na špici hitparády nadále odolává Norah Jonesové

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Active

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Lidé

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný…
25. 5. 202225. 5. 2022
Lidé

BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Společnost BigBoard plánuje více propojit svět OOH a obchodování v online prostředí. V červenci spustí novou online divizi, kterou bude řídit nová posila z…
25. 5. 202225. 5. 2022
Lidé

Vedení MarkBBDO přebírají Zdeněk Mikeš s Martinem Marešem

Nový CEO Mikeš střídá Pavlínu Erbanovou, Mareš povede kreativní tým. Přicházejí z Leo Burnett a chtějí navázat na dřívější úspěchy agenturní značky a…
25. 5. 202225. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.