odhalení
Aleksandra Kovačević
senior marketing manažerka, McDonald’s ČR/SR
1. Vaše první práce?
Hodiny francouzštiny ještě na škole.
2. Vaše nickname? A jak jste na něj přišla?
Dada, když se narodila moje mladší sestra.
3. Oblíbená značka (brand)?
Gucci.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Jednoduchost, odvázanost a skrytá myšlenka. Přitom ale musí působit na vaše emoce.
5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšela?
Garry Hammel o změnách strategie firem při celosvětové marketingové konferenci McDonald’s v Chicagu.
6. Jak vypadá den v pekle?
Začíná to ošklivým snem a končí vstáváním špatnou nohou. Vše ostatní se od toho odvíjí, ale jak je patrné, má to pokračování. Otázkou ale je, jestli raději nezůstat v posteli a dokončit ten sen. Zdá se to jako nejlepší z těch špatných řešení.
7. Co byste namalovala na prázdnou zeď?
Asi bych ji jen přemalovala.
8. Oblíbená slovní fráze?
Abys poznal člověka, musíš chodit v jeho botách alespoň po dobu jedné fáze měsíce — staré indiánské přísloví.
9. Které kvality máte na lidech nejraději?
Upřímnost a srdečnost.
10. Pět nejlepších měst na světě?
Bělehrad, Paříž, Florencie, Madrid, Řím. n
Podobné zprávy


DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek


BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2


Vedení MarkBBDO přebírají Zdeněk Mikeš s Martinem Marešem

