notes

10. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

~ „Těším se na den, kdy se reklama stane oborem pro dospělého muže.“
Howard Luck Gossage,
z knihy The Book of Gossage

~ „V reklamní hře jsou dny náročné, noci dlouhé a práce citově vyčerpávající. Ale stojí to za to, protože odměna je povrchní, průhledná a nesmyslná.“
Anonym

~ „Reklama je ekologický striptýz ve světě nadbytku.“
Marshall McLuhan, 1976,
kanadský odborník na sociologii a média

~ „Lidé nenakupují od šašků.“
Claude Hopkins,
jeden ze zakladatelů moderní reklamy,
pracoval pro F.C.B.

~ „Vzdělaní lidé vědí, že není možné přenášet hlas po drátě a že kdyby to možné bylo, nemělo by to praktické hodnoty.“
sloupek šéfredaktora,
Boston Post, 1865

~ „Account executive jakékoli reklamní agentury musí být schopen okamžitě vklouznout do bot vedoucího prodeje, pokud tento dneska zemře.“
Morris Hite,
citováno z časopisu Adman

~ „Snahou inzerentů je docílit, abychom chodili po světě a přitom nám v mysli stále tiše znělo jejich kouzelné zaklínadlo či popěvek.“
Marshall McLuhan,
The Age of Advertising, 1953

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.