~ „Těším se na den, kdy se reklama stane oborem pro dospělého muže.“
Howard Luck Gossage, z knihy The Book of Gossage
~ „V reklamní hře jsou dny náročné, noci dlouhé a práce citově vyčerpávající. Ale stojí to za to, protože odměna je povrchní, průhledná a nesmyslná.“
Anonym
~ „Reklama je ekologický striptýz ve světě nadbytku.“
Marshall McLuhan, 1976, kanadský odborník na sociologii a média
~ „Lidé nenakupují od šašků.“
Claude Hopkins, jeden ze zakladatelů moderní reklamy,
pracoval pro F.C.B.
~ „Vzdělaní lidé vědí, že není možné přenášet hlas po drátě a že kdyby to možné bylo, nemělo by to praktické hodnoty.“
sloupek šéfredaktora, Boston Post, 1865
~ „Account executive jakékoli reklamní agentury musí být schopen okamžitě vklouznout do bot vedoucího prodeje, pokud tento dneska zemře.“
Morris Hite, citováno z časopisu Adman
~ „Snahou inzerentů je docílit, abychom chodili po světě a přitom nám v mysli stále tiše znělo jejich kouzelné zaklínadlo či popěvek.“
Marshall McLuhan, The Age of Advertising, 1953