Na cestách

31. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Změny v ČMHB
Na post ředitele odboru řízení obchodů a sítí Českomoravské hypoteční banky (ČMHB) nastoupil Stanislav Obešlo. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit rozvoj obchodní činnosti banky, řízení jednotlivých distribučních kanálů a prohlubování spolupráce se společnostmi v rámci skupiny ČSOB. Stanislav Obešlo v minulosti pracoval v Universal bance, Poštovní spořitelně a od roku 2001 v ČSOB.
Bednarčíková v týmu Fincentra
Od počátku března působí ve funkci project manažerky oddělení event serveru Fincentrum.cz Marcela Bednarčíková (*1975). Se svým týmem má na starosti zejména produkci prestižních akcí, jako jsou MasterCard Banka roku 2003 či Zaměstnavatel roku 2003. Bednarčíková vystudovala ekonomickou fakultu VŠB v Ostravě, od roku 2001 studuje žurnalistiku. Svou profesní dráhu zahájila ve vydavatelství JMP MPC a do Fincentra přišla z ČSOB, kde v útvaru centrálního marketingu zabezpečovala mimo jiné klientské akce podobného typu, pracovala také na implementaci nového loga a tvorbě firemního grafického manuálu.
Radim Hradílek partnerem IBM
Radim Hradílek byl jmenován vedoucím partnerem IBM Business Consulting Services pro sektor komunikací (zahrnující veřejné služby, telekomunikace, média) ve střední a východní Evropě a „country coordinating partnerem“ pro Českou republiku. Radim Hradílek před nástupem do nové funkce pracoval ve společnosti PricewaterhouseCoopers.
Změny v CME
Wallace Macmillan byl s okamžitou platností jmenován viceprezidentem společnosti CME a finančním ředitelem firmy.
Mládí v BBK
Reklamní agentura BBK Advertising se rozrostla o novou account executive Lucii Vlachovou
(* 1976). Lucie absolvovala školu managementu a služeb v Praze a poté nastoupila do výstavnické firmy, která se zabývala realizací výstavních expozic. Následně začala pracovat ve společnosti Made In Publicity na pozici projekt manažerky (prodej BB a světelných panelů v nové letištní hale, organizace veletrhů v zahraničí pro ČCCR a MPO) a dále v Euroagentuře (organizace mezinárodních kongresů).
Touš do Lowe GGK
Novým členem account týmu agentury LOWE GGK se stal Vlasta Touš (25). Po čtyřech letech v Euro RSCG si přináší zkušenosti s CRM, podlinkami i direct marketingem. Touš v Lowe GGK nahradí Markétu Slámovou, která odchází na mateřskou dovolenou. Mezi jeho nové klienty bude patřit hlavně Japan Tabacco InternationalProvident Financial.
Skanska CZ má ředitele komunikace
Ředitelem nově zřízeného odboru komunikace společnosti Skanska CZ byl jmenován Oto Linhart. Ten dříve (od roku 1993) odpovídal za oblast komunikace v General Motors Czechoslovakia, která se později přejmenovala na Opel C&S.
Těžká váha z Youngu do Kapsenu
Po šesti letech působení v agentuře Young & Rubicam nastoupil Dan Farkaš jako account director v Kaspenu. Dan si v Y&R prošel různými pozicemi v oddělení client service, přes account executiva až po account directora a pracoval na rozpočtech renomovaných a náročných značek, jako jsou Oskar, Gambrinus, Pilsner Urquell, Danone, Euro a Colgate Palmolive. V Kaspenu bude v nové pozici zodpovědný za vedení celého accountského týmu. Mimo to doplní seniorské know-how agentury o přímou znalost klíčových kategorií, jako jsou pivo a mobilní komunikace.
Odchází šéf Eli Lilly
Generální ředitel farmaceutické společnosti Eli Lilly pro Česko a Slovensko Hans-Peter Mueller opouští svoji pozici a nadále bude ve firmě působit jako konzultant vrcholného managementu. Hans-Peter Mueller také pracoval v předsednictvu Mezinárodní asociace farmaceutických společností. Pod jeho pravomoc spadal nejdříve výbor public relations a od roku 2002 řídil výbor public affairs.
David Hansen míří do Skandinávie
Změnu ve vrcholném managementu chystá farmaceutická společnost NovoNordisk. Dosavadní generální ředitel David T. Hansen bude po svém odchodu z České republiky ve firmě odpovědný za skandinávské země.
Bradu nahradí Pilon
Reklamní agentura Ark Thompson má nového kreativního ředitele. Davida Bradu vystřídá ve funkci Pierre Pilon (42). Ten pracuje v síti J. Walter Thompson, jejíž je Ark součástí, 16 let a kromě rodné Kanady pracoval šest let v Ark Thompson Moskva. Jeho posledním působištěm před příchodem do Prahy byla Saúdská Arábie. David Brada odmítl okolnosti svého odchodu komentovat a odkázal na oficiální tiskovou zprávu firmy, kde se jako důvod rozchodu uvádí vzájemná dohoda. Kreativním ředitelem Ark Thompson se stal v únoru loňského roku, kdy nahradil Edgara FuskaDarlana Moraese Jr. Předtím pracoval jako výkonný ředitel agentury Red Cell, jež je s Ark Thompson majetkově provázána.
Burke nahradil Klinkhammera
Dosavadní prezident společnosti Central European Media Enterprises (CME) Fred Klinkhammer byl jmenován místopředsedou představenstva. Ve funkci prezidenta ho nahradí Robert Burke. Podle mediálního zástupce CME Michala Donatha Klinkhammer zůstává nadále výkonným ředitelem a Burke provozním ředitelem společnosti. Klinkhammer byl prezidentem a výkonným ředitelem od roku 1999, předtím zastával funkci provozního ředitele. Burke nastoupil k CME v roce 2001 ve funkci viceprezidenta a provozního ředitele. CME navíc podle informací ČTK posiluje svůj finanční tým zejména kvůli práci související s odškodným, které má firma získat od ČR. Dosavadní finanční ředitel Mark Willie se stal viceprezidentem firmy pro daňové otázky a plánování a novým finančním ředitelem se stal dosavadní viceprezident pro finance společnosti EMI Recorded Music Wallace Macmillan.
Česká televize hledá lidi do komunikace
Česká televize hledá tři nové pracovníky na pozice koordinátor korporátní komunikace, koordinátor produktové komunikace a specialista vnitřní komunikace. Kromě klasických požadavků (VŠ vzdělání, praxe v PR, marketingu, reklamní agentuře atd.) je třeba dodat seznam projektů, na kterých se uchazeč podílel, s uvedením konkrétních firem. Dále popis nejzajímavější řešené komunikační aktivity se zdůrazněním osobního přínosu, strukturovaná úvaha na téma Komunikační mix ČT. Cílem je ověřit kreativitu uchazeče v oboru komunikace, není důležitá faktografická přesnost.
M. Bednarčíková


R. Hradílek

V. Touš

O. Linhart

D. Farkaš

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.