Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Henkel musí sjednotit komunikaci

Redakce MAM3. 3. 2003

Více než dva roky se starala o externí a interní komunikaci ING ČR. Nyní Lidija Čipovič přešla do společnosti Henkel. Proč se tak rozhodla a co ji nově zřízená pozice manažerky komunikace nabízí?
Z finančního sektoru jste přešla k FMCG. Docela dramatická změna, nemyslíte?
Mým oborem je komunikace, nikoliv finance či farmacie. Nejde tedy o to, zda umíte nazpaměť nabídku finančních služeb ani zda jste zdatný chemik, pro práci v public relations je potřeba hlavně rozumět lidské komunikaci, médiím a mít chuť a nadšení pro tuto práci.
Proč jste z ING odešla a co vás lákalo na práci v Henkelu?
Práce v komunikaci ING Česká republika mi dala hodně zkušeností, jak s interní komunikací, tak později i s komunikací s novináři. Ve chvíli, kdy jsem ale cítila, že se můj profesní vývoj zastavil, jsem si uvědomila, že je čas přistoupit ke změně. A že to bude až tak zásadní změna oboru podnikání firmy, jsem samozřejmě netušila.

Před vámi se někdo již o komunikaci v Henkelu staral?
Komunikační aktivity pro Henkel ČR zajišťovali kolegové z několika oddělení za spolupráce s PR agenturou, nicméně systematická a řízená komunikace ve všech oblastech PR neexistovala. Zde vidím hlavní úkol pro svou práci.
V čem bude spočívat?
Budu se snažit vypracovat strategii, která integruje jednotlivé komunikační aktivity, ať se jedná o korporátní komunikaci, produktové PR pro divizi kosmetiky, pracích prostředků či lepidel nebo o interní komunikaci. Ráda bych v komunikační sféře naplnila vizi Henkel Group o přátelském a otevřeném přístupu a orientaci na zákazníka.
Čím se necháváte inspirovat?
Ráda čtu o úspěších v oboru. Ještě z dob studií mi zůstal zvyk dívat se na stránky PR asociací a sbírat „moudra“ z jejich webů. Kdo chce, ten najde na internetu moře případových studií, ze kterých se vždy lze poučit, případně se jimi může i inspirovat.
A z vlastní zkušenosti?
První velkou zkušeností byla práce na přípravě diplomové práce, kterou jsem realizovala pro společnost Setuza. Zde jsem vypracovala analýzu firemní komunikace a návrh na její zlepšení. Nejinspirativnější však byla práce v komunikaci ING Česká republika. Měla jsem možnost zúčastnit se řady projektů, i takových, které s komunikací zdánlivě neměly moc společného. Nicméně, můj názor jako „komunikátora“ byl brán v potaz, zejména v otázce, jak představit projekt cílovým skupinám. Proto jsem byla například u projektů budování intranetu, zavádění HR systému, definování vnitřních informačních toků apod. V externí oblasti pak šlo o otevření nového sídla skupiny, rebranding — změna značky a menší mediální projekty. Inspirace je podle mého názoru všude dost, je potřeba pozorně poslouchat! n rač
Pracovní zkušenosti
Lidija Čipovič
Manažerka komunikace společnosti Henkel
2000—2003 — commnication specialist, ING Česká republika (koordinace externí a interní komunikace v rámci finanční skupiny, spolupráce s PR agenturou, novináři, top managementem atd.); 1999—2000 — account executive, B. I. G. Public Relations (plánování, příprava a realizace PR aktivit pro klienty agentury, zaměření na externí komunikaci klientů atd.); 1999 — člen konferenčního týmu, EastWest Institute, Pražský hrad (příprava a realizace konference „10 let poté — na prahu nového tisíciletí“ u příležitosti oslavy 10 let od sametové revoluce).
Inspirace. „Kdo chce, ten najde na internetu moře případových studií,“ radí Lidija Čipovič, nová manažerka komunikace společnosti Henkel.

Zavřít reklamu

Většina diváků čeká od televize zábavu

Starší článek

O nejlepší web soutěží dvě stovky měst, obcí a krajů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Mind2Flo

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Lidé

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Zakladatelka Triad Prague pomůže po nástupu z pozice šéfky marketingu s expanzí českého start-upu, který vyrábí suplementy pro hráče videoher.
16. 8. 202216. 8. 2022
Lidé

Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA) bude od nového roku ředitelem Asociace public relations (APRA). Nahradí Pavlu Mudrochovou.
16. 8. 202216. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.