Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Budeme centrem hudebního dění

Redakce MAM10. 3. 2003

První českou hudební televizi, Stanici O, řídí Jiří Němeček. Není to první projekt, u jehož zrodu stojí. Před deseti lety zakládal soukromé gymnázium.
Jaká byla vaše profesní dráha, než jste se stal ředitelem Stanice O?
Můj původní obor byl značně odlišný. Ještě jako student pedagogické fakulty jsem na začátku 90. let založil soukromé gymnázium a zhruba deset let jej budoval do podoby největšího soukromého gymnázia v Praze.
Co vás lákalo na možnosti vytvořit první českou hudební televizi?
Protože dnes je škola etablovaným a prosperujícím projektem, lákalo mě zkusit něco nového a hlavně vytvářet něco, co u nás chybí.
Stanice O vysílá od října minulého roku. Co vám ten necelý půlrok osobně přinesl?
Potěšilo mě, že se původní idea nízkonákladové televize ukázala jako životaschopná, že jsou kolem Stanice O lidi, které to baví dělat skoro zadarmo, a že jsou tady taky další, které baví do tohoto projektu investovat. Na druhou stranu mě trochu zarazil poměrně vlažný zájem ostatních médií o nás.
Na konci února do Stanice O vstoupila společnost Northern Star, která odkoupila 50 % akcií. Proč jste k tomuto kroku sáhli?
Motivem byla potřeba kapitálového posílení společnosti v období rozvoje. A novému investorovi jde o to samé, co nám: vybudovat kvalitní hudební kanál nejen pro české diváky.
Co očekáváte, že vstup společnosti Northern Star přinese?
Nyní jednáme o tom, kolik prostředků bude investováno do technologie, kolik do programu a kolik na mediální kampaň. Chceme nejen zkvalitnit vysílání, udělat ho pro diváka zajímavější, interaktivnější, ale také chceme dosáhnout širšího povědomí o Stanici O.
Bylo kapitálové posílení společnosti motivováno i plánovaným spuštěním konkurenčního kanálu Music Box?
Ne. Samozřejmě sledujeme dění na zahraniční mediální scéně, ale nemyslím, že by to měl být jakýkoliv důvod ke znepokojení. Slovenský Music Box, který zahájil vysílání v loňském roce a nyní chce být šířen i v některých českých kabelovkách, je postaven na zcela jiném principu, než je koncepce naše – tj. vysílání živých kontaktních pořadů s mnoha hosty zejména z hudební branže. Slovenský kanál vysílá výhradně na principu automatického jukeboxu.
Jaké jsou vaše další profesní cíle? Čeho byste chtěl se Stanicí O dosáhnout?
Pomalu nastává období, kdy je potřeba transformovat počáteční nadšení našeho týmu do funkční struktury, která je řízena kvalitními profesionály z televizní branže. Z vnějšího pohledu by se Stanice O měla stát centrem hudebního dění u nás. Na strategii nyní intenzivně pracujeme.
Sledovanost vaší televize by měl zkoumat Media projekt. S jakými výsledky byste byl spokojen?
V současné době dokončujeme pokrytí kabelových zásuvek v ČR, připravujeme expanzi do okolních zemí (Slovensko, Polsko) a chceme dát vědět všem hudbychtivým divákům a posluchačům, že O je tady pro ně. Stanice O je stále ve vývinu, a proto vyřčení konkrétních čísel by mohlo být zavádějící.
Máte osobně nějaký konkrétní zdroj inspirace pro svou práci?
Ano, jsou to názory mých spolupracovníků a domácí hudební scéna. Nezastírám, že profesně je nutné sledovat i zahraniční hudební kanály.
Řízení televize je určitě vyčerpávající. Jak dobíjíte energii?
Fyzickou aktivitou, nejradši snowboardingem a windsurfingem, když je čas, také cestováním. Možná trochu překvapivě se dobíjím i poslechem dobré hudby. n tot
Uspokojení. „Potěšilo mě, že se idea nízkonákladové televize ukázala jako životaschopná,“ říká Jiří Němeček.

Zavřít reklamu

Železný byl kvůli novým obviněním u policejního výslechu

Starší článek

Hitparádu prodeje CD vede dál kapela Kabát

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Woltair

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair

Po roce a půl, kdy byl generálním ředitelem Mall Group a pomohl zlepšit ekonomické ukazatele před prodejem skupiny polskému Allegru odchází Jan Hanuš do…
5. 8. 20227. 8. 2022
Lidé

Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Rodilá Ukrajinka a dosavadní CEO McDonald’s Ukrajina Yuliya Badritdinova rozšiřuje svou působnost a přebírá odpovědnost za tři trhy – Ukrajinu, Českou…
2. 8. 20222. 8. 2022
Lidé

Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

Mediálně technologická skupina Mind2Flo obsadila další klíčovou pozici v nejužším vedení. Jako CEO mediální divize Mindsquared nastupuje od srpna Martin…
2. 8. 20222. 8. 2022
Lidé

V Rohlíku skončila brand manažerka Kristýna Rakovská

V online supermarketu Rohlík.cz končí brand manažerka Kristýna Rakovská. Podle vyjádření na jejím LinkedInu zamíří do Albertu.
1. 8. 20221. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petr Šabata odchází z Českého rozhlasu do Práva
Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.