obchodního a marketingového ředitele společnosti Poděbradka
1. Vaše první práce?
Na své první místo jsem nastoupil do firmy Meopta Přerov v roce 1985.
2. Vaše nickname? A jak jste k němu přišel?
Na střední škole mi říkali ÍŘ, což vzniklo zkrácením mého příjmení.
3. Oblíbená značka (brand)?
Jednoznačně oblečení Bushman.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Samozřejmě dobrý reklamní brief od klienta a pak geniální, originální, jednoduchý, srozumitelný nápad, jakou formou a prostředky toto sdělení přenést na zákazníka, což je úkolem reklamní agentury.
5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?
Opravdu dobrých prezentací je málo. Jsem spokojen, když na každé konferenci zazní jeden kvalitní příspěvek, pak má účast smysl.
6. Jak vypadá den v pekle?
Asi stejně jako běžný pracovní den dnešního manažera. Horko, stres, málo času, hluk, prostě ,,peklo“, ale občas i ďábelsky dobrý pocit z dobře odvedené práce a následně úspěchu.
7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Asi nic, nemusí být všude reklama.
8. Oblíbená slovní fráze?
Definice šílence: ,, Šílenec je člověk, který dělá stále stejné věci a očekává jiný výsledek.“
9. Poslední kniha, kterou jste si koupil?
Bill Gates: Bysnys rychlostí myšlenky aneb Jak uspěst v digitálním věku. Mám ji koupenou již dva roky, ale přečetl jsem ji teprve letos na dovolené.
10. Nejoblíbenější slovo?
Předpověď, plán. n kd