odhalení Jaroslava Barvíře

24. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

obchodního a marketingového ředitele společnosti Poděbradka

1. Vaše první práce?
Na své první místo jsem nastoupil do firmy Meopta Přerov v roce 1985.

2. Vaše nickname? A jak jste k  němu přišel?
Na střední škole mi říkali ÍŘ, což vzniklo zkrácením mého příjmení.

3. Oblíbená značka (brand)?
Jednoznačně oblečení Bushman.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Samozřejmě dobrý reklamní brief od klienta a pak geniální, originální, jednoduchý, srozumitelný nápad, jakou formou a prostředky toto sdělení přenést na zákazníka, což je úkolem reklamní agentury.

5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?
Opravdu dobrých prezentací je málo. Jsem spokojen, když na každé konferenci zazní jeden kvalitní příspěvek, pak má účast smysl.

6. Jak vypadá den v pekle?

Asi stejně jako běžný pracovní den dnešního manažera. Horko, stres, málo času, hluk, prostě ,,peklo“, ale občas i ďábelsky dobrý pocit z dobře odvedené práce a následně úspěchu.

7. Co byste namaloval na prázdnou zeď?
Asi nic, nemusí být všude reklama.

8. Oblíbená slovní fráze?
Definice šílence: ,, Šílenec je člověk, který dělá stále stejné věci a očekává jiný výsledek.“

9. Poslední kniha, kterou jste si koupil?
Bill Gates: Bysnys rychlostí myšlenky aneb Jak uspěst v digitálním věku. Mám ji koupenou již dva roky, ale přečetl jsem ji teprve letos na dovolené.

10. Nejoblíbenější slovo?
Předpověď, plán. n kd

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.