Každý problém má řešení

17. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Internet jako médium si již vytvořil své pevné místo v komunikačním mixu a jeho pozice se bude už jen posilovat. Možná i proto zamířila začátkem letošního roku Zdeňka Tučková z agentury RMB Czech Arcona do obchodního oddělení největšího českého portálu Seznam.cz.
Jaká je náplň nově vytvořené pozice sales manager ve společnosti Seznam.cz, kterou v současnosti zastáváte ?
Obchodní oddělení naší společnosti právě prochází dílčími změnami, které se týkají jak počtu lidí, tak způsobu zpracování jednotlivých zakázek. Prvořadým úkolem všech členů obchodního týmu je spolupracovat s různorodou klientelou a neustále reflektovat všechny novinky. Mojí hlavní náplní je zajistit, aby tento proces proběhl co nejrychleji tak, aby práce celého obchodního oddělení odpovídala požadavkům našich klientů.
Co stálo za rozhodnutím odejít z RMB Czech Arcona?
Lákala mne změna produktu a prodejních procesů.
Jaké pracovní i osobní úkoly jste si vytýčila pro tento rok ?
Perfektně fungující obchodní oddělení připravené na všechny změny a novinky, které přinese rozvoj portálu Seznam.cz i celého reklamního trhu. Mým cílem je současně vytvořit plán rozvoje oddělení tak, aby tomuto vývoji odpovídalo i za několik let.
A můj osobní cíl? Chci vyzkoušet práci na hrnčířském kruhu.
Co podle Vás zatím brání většímu využití českého internetu jako nosiče reklamy a jakými kroky lze tento stav zlepšovat ?
Hodně záleží na pohledu, například Seznam se občas potýká i s nedostatkem reklamního prostoru. To znamená, že z hlediska našeho produktu je poptávka tak velká, že určité plochy jsou vyprodány i na několik měsíců dopředu. Pro klienty však neustále hledáme další cesty komunikace tím, že pro ně objevujeme všechny možnosti tohoto média. Myslím, že internet jako médium si již vytvořil své pevné místo v komunikačním mixu a jeho pozice se bude už jen posilovat. Naše loňské obchodní výsledky jsou toho jasným důkazem a investice do internetové reklamy jsou již dnes srovnatelné i s vydavatelstvím tisku.
Myslím, že internet je připraven zprostředkovat zadavatelům zajímavou a kvalitní komunikaci s odběratelem a nyní je čas představit všechny tyto možnosti v jejich plné síle a různorodosti. Za důležité rovněž považuji objevit přínos této komunikace všem klientům, kteří internet jako marketingový komunikační kanál doposud nevyužívají.
Máte sama blízko k internetu jako médiu? Využíváte internet i v soukromí?
Internet pro mne znamená velké množství informací z nejrůznějších oblastí a možnost komunikace s celým světem. A to vše za velmi malé peníze. Dá se říct, že je součástí mého života a pomáhá mi. Na druhou stranu ale i on má tlačítko, kterým se dá vypnout.
Jaké je Vaše soukromé krédo a tip na životní moudrost?
Každý problém má svoje řešení. I ten nejhloupější nápad může být geniální. A hlavní je si zachovat dobrou náladu – na mnoho věcí je pak lepší pohled. n sch
VŽDY S ÚSMĚVEM. „Hlavní je zachovat si dobrou náladu,“ vnímá svou silnou stránku sales managerka Seznam.cz Zdeňka Tučková.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.