notes
~ „Vždycky jsem věřil, že psaní reklam je druhá nejziskovější forma psaní vůbec. Tou první jsou samozřejmě žádosti o výpalné…“
Philip Dusenberry, z knihy The Want Makers: Inside the World of Advertising
~ „Myslím, že světový trh pojme možná tak pět počítačů.“
Thomas Watson, předseda správní rady, IBM, 1949
~ Reklama představuje „nedorozumění s veřejností za desítku miliard dolarů ročně“.
Chester L. Posey, senior kreativní ředitel, McCann-Erickson
~ „640 Kb by mělo stačit každému.“
Bill Gates, 1981
~ „Červená Karkulka vyrůstající v moderním světě reklamy by neměla proti sežrání vlkem žádné námitky.“
Marshall McLuhan,
kanadský sociolog a odborník na média
~ „Nic jako ‚nátlakový‘ či ‚nenápadný‘ prodej není. Existuje pouze ‚chytrý‘ a ‚hloupý‘ prodej.“
Charles Browder (1958),
prezident BBDO
~ „Celosvětový potenciál pro kopírovací stroje je maximálně 5000 kusů.“
IBM k zakladatelům firmy Xerox, 1959
~ „Vždy používám produkty svých klientů. Nejde jen o jakýsi módní trend, ale o slušné vychování.“
David Ogilvy,
Confessions of an Advertising Man
Podobné zprávy


Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech


Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods


Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

