Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

gril

Redakce MAM6. 1. 2003

Když se dělá humor
Když lidé z reklamy vymyslí vtip, čtenáři se mají smát. I když je často otázka, zda je uvedený gag k smíchu nebo vás spíše donutí k pláči. Ale vážně…
Vtip v reklamě láká pozornost a zvyšuje zájem příjemců o sdělení. To však pro reklamní agenturu většinou není důležité. Hlavní je to, že vtip je považován za nekorunovaného krále kreativity reklamních tvůrců. A kreativita je přece to, za co klient platí agentuře. Nebo snad ne?
Bohužel nejen v české reklamě je pravidlem, že čím je vtip tvůrce originálnější, tím je menší šance, že ho spotřebitelé pochopí. Ale pokud je alespoň malá naděje, že vtip dojde klientovi, kterému to agentura vysvětlí, existuje pravděpodobnost hraničící s jistotou, že ho ten nedomrla spotřebitel nepochopí. To však neznamená, že se mu nebude smát! Smát se mu bude, protože se směje všem těmto reklamám již z podstaty věci. Pro lidi z reklamy je však vtip totéž, co cylindr pro kouzelníka Pokustóna, ze kterého tahá králíky. Totiž prostředkem, který světí účely. A u reklamy je to také. Čím je reklama vtipnější, tím větší má šance získat nějaké to ocenění od ADC, a to je přece ten hlavní důvod, proč se reklama dělá. 
Jak se dělá humor v reklamě, předvedl nedávno T-Mobile. Nejdříve oznámil uživatelům, že se budou valit melouny, a pak teprve dodal, že k němu, protože zdraží. Také humor, i když bůh ví, zda se tento druh gagu opravdu zákazníkům bude líbit. Ale už jsme si vlastně řekli, že o to ani tak moc nejde. n

Zavřít reklamu

Helena Vondráčková obsadila první místo hitparády prodeje CD

Starší článek

Společnost Corpus Solutions, a. s., slaví 10. výročí působení na tuzemském trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

David Matoušek, dosavadní ředitel digitálního marketingu ve společnosti Albert Česká republika, oznámil včera na LinkedIn svůj odchod. Během jeho působení…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.