Celkem za loňský rok dosáhly čisté marketingové investice podle expertního odhadu Asociace komunikačních agentur (AKA) a společnosti Nielsen Admosphere 119,7 miliardy korun. Meziročně jde o růst, ale velmi…
Umělecký ředitel Louis Vuitton Virgil Abloh divákům v rámci představení kolekce podzim/zima naservíroval místo živé přehlídky virtuální oslavu jinakosti. Patnáctiminutovým filmem provází diváky hlas básníka…
Jen malý rozpočet měla k dispozici kampaň řetězce Elgiganten, výsledky prodejů ale stály za to. V období plném odložených turnajů, stejně jako rušení sponzorských partnerství a prázdných stadionů, se…
Poslední kampaň norského prodejce erotických pomůcek Kondomeriet konečně věnuje mužům pozornost, kterou si zaslouží. Ve světě, který se snaží posilovat sexuální sebevědomí žen, nabízí stále důmyslnější dámské…
„Stay Home, Save Lives“ pokračuje přímočarou konfrontační kampaní. Napříč všemi médii britská vláda připomíná extrémní podmínky zaměstnanců Národní zdravotní služby, ale i všech ostatních občanů království. Ve…
Španělská aplikace pro doručování Glovo oznámila, že se rozhodla pro strategické partnerství se švýcarskou realitní a investiční společností Stoneweg. Toto partnerství má hodnotu 100 milionů eur, které…
Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna. Sabre Awards je globální soutěž, která v každém regionu…
„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku vytvořily Verizon a Unit9. Určena je pro mobilní telefony…
Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli. Je vnímaná jako nástupce Share of voice (SOV)…
Ztráta klientely a propouštění. Celosvětová pandemie v loňském roce ostře zasáhla řadu odvětví a oblast PR nebyla výjimkou. Shrnutí loňského roku včetně predikcí pro léta následující přinesla…
„Je čas rozloučit se s plýtváním a přistupovat k životu s mírou. Skromnost v nás zanechá nejen pocit vyrovnanosti a spokojenosti, ale také je přátelštější k planetě. To je důvod,…