KOMENTÁŘ: Co mi covid vzal a co mě naučil V krizi si uvědomíte, že když chcete něco dokázat, musíte za tím jít a musíte to udělat sami. Pamatuji si, že pro mne 12. března 2020 začal den hodně brzy ráno. Vzbudil jsem se v půl páté a už nemohl zabrat. Od té doby se tato „nespavost“ stala pravidlem a zlepšila se až… Petr Šimek, Wellen
Petr Šimek: CSR jako novodobé odpustky Ekologie musí být v základu DNA každé značky, která chce v dnešní době uspět. Není ale možné kázat vodu a pít víno. Petr Šimek, Wellen 11. 2. 202013. 2. 2020
Víme opravdu, co je omnichannel? Populární buzz word je slyšet všude, otázkou je, jestli ho firmy využívají správně Petr Šimek, Wellen 3. 2. 20204. 2. 2020
Jak budou naše děti nakupovat? Retail bude prostě v budoucnu vše a vše bude retail! Petr Šimek, Wellen 19. 8. 201919. 8. 2019