Udržitelnost nesmí být klišé

Udržitelnost nesmí být klišé

Nutnost šetrnějších postupů vůči životnímu prostředí je nezpochybnitelná. Agentura POS Media již před lety aktivně začala pracovat a vymýšlet nové způsoby výroby reklamních materiálů tak, aby zohledňovaly aktuální environmentální témata a výzvy. Dnes již na přání...
Reklama, která rozhoduje

Reklama, která rozhoduje

In–store reklama je specifickým způsobem reklamy, se kterou se vyplatí pracovat v jakékoliv době. Propagace produktu přímo na prodejní ploše je některými marketéry podceňována. Je třeba ale připomenout, že přímo v obchodě je ochotno udělat nákupní...
V retailu musíš být vidět

V retailu musíš být vidět

Kdo chce prodávat, musí být vidět, v in-store prostředí to platí dvojnásob a je zřejmé, že kreativa hraje klíčovou roli. Proto má POS Media vlastní kreativní oddělení a rovnou ve čtyřech evropských státech. Agentura POS Media je na českém i...
Ohleduplná značka i kampaň

Ohleduplná značka i kampaň

Seventh Generation hledí na udržitelný přístup k planetě Zemi ve všech činnostech, včetně podpory v místě prodeje. Kreativci a produkční v agentuře POS Media dostali zadání vytvořit kampaň pro značku Seventh Generation, která na českém trhu...
Pořád je prostor pro inovace

Pořád je prostor pro inovace

Marketingový mix se nemůžeme naučit z minulosti, říká Dana Běloušková, ředitelka společnosti POS Media. Moderní společnost disponuje takovou mírou inovací, že vše, co dnes zažíváme se děje poprvé v historii. O tom, jak na dnešní svět reaguje...