Lidoví copywriteři na Letné

Lidoví copywriteři na Letné

V červnu jsme fotili transparenty na demonstraci proti Andreji Babišovi v Praze na Letné. Následně jsme je nechali zhodnotit reklamními experty a pak jsme to zveřejnili zde na webu. Samozřejmě nám to nedalo a transparenty jsme fotili i...
Automobilky sázejí na virtuálno

Automobilky sázejí na virtuálno

Volkswagen, Anglie V rušném nákupním centru v Birminghamu se předloni otevřela prodejna, která nabízí různé interaktivní prvky. Zákazníci plynule přecházejí od počátečních dotazů až po samotnou koupi nového vozu. Marek Končitík, Dago: Krásné prostředí,...
Martin Dorazín bude rozhlasovým zpravodajem z Varšavy

Martin Dorazín bude rozhlasovým zpravodajem z Varšavy

Martin Dorazín se posouvá z pozice zahraničního zpravodaje Českého rozhlasu v Moskvě do Varšavy. Dorazín je zkušeným zahraničním reportérem. Pracoval i pro Českou televizi, s rozhlasovým mikrofonem procestoval Balkán, státy bývalé Ruské...
Šuškanda stále funguje

Šuškanda stále funguje

Jednou z nejspolehlivějších forem interní komunikace je ve velkých společnostech takzvaná šuškanda, říká v rozhovoru pro MAM personální ředitelka společnosti Eurovia Erika Kohoutová. Jak máte v Eurovii nastavenu interní komunikaci? O interní...
Cannes Lions: Tiffany v novém

Cannes Lions: Tiffany v novém

Slavná newyorská značka luxusních šperků sází na jednoduchost, emoce a lásku. Jak našla ikonická značka Tiffany moderní tón, kterým teď promlouvá ke svým fanouškům? V pondělní odpolední diskuzi nedávnou změnu představili pánové, kteří za ní stojí: Reed...