Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Premiumizace: Strategický imperativ pro budoucí růst

Ve zjednodušení existují pouze 2 modely růstu společnosti nebo značky
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery

Premiumizace: Strategický imperativ pro budoucí růst

Ve zjednodušení existují pouze 2 modely růstu společnosti nebo značky
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery
Sarvaš: Cenový a promo kulečník aneb šťouchy v praxi

Sarvaš: Cenový a promo kulečník aneb šťouchy v praxi

Zatímco v minulosti si marketéři mysleli, že nejprve musíme změnit postoje, abychom změnili chování, tak u šťouchů je to jinak
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 10. 12. 201910. 12. 2019
Sarvaš: Chicagský týden plný myšlenek a provokací

Sarvaš: Chicagský týden plný myšlenek a provokací

Na Chicago Ideas Week se můžete poučit o politice, technologiích, marihuaně, kreativitě, jakož i o umělé inteligenci
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 25. 11. 201925. 11. 2019
Sarvaš: Diferenciace vs. distinktivnost

Sarvaš: Diferenciace vs. distinktivnost

Mnozí mluvili o nutnosti diferenciace za každou cenu. Bohužel pro toto tvrzení neexistuje mnoho skutečných empirických důkazů.
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 1. 11. 20193. 11. 2019
Cesta k pochopení našeho podvědomí: Duane Varan a Mediascience

Cesta k pochopení našeho podvědomí: Duane Varan a Mediascience

Jak ukázaly skutečné volby, neuro a emoční měření byla mnohem blíže realitě než klasické politické průzkumy
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 29. 10. 201929. 10. 2019
Magda Nienycz-Thiel: Největší úspěchy mají společnosti investující do vzdělání

Magda Nienycz-Thiel: Největší úspěchy mají společnosti investující do vzdělání

Rozhovor s profesorkou Industry Growth v Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 21. 10. 201922. 10. 2019
Sarvaš: Velkým výzkumným agenturám ujel vlak

Sarvaš: Velkým výzkumným agenturám ujel vlak

Velké agentury dělají velké výzkumy, ale nějak jim ujíždí vlak. Z mého pohledu je zde několik trendů, na které nedokázaly reagovat
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 2. 9. 20195. 9. 2019
O česko‑slovenských stereotypech na Googlu

O česko‑slovenských stereotypech na Googlu

Národnostní stereotypy tady jsou, i když o nich nechceme otevřeně mluvit. Podobně, jak to popsal Seth Stephen‑Dawidowitz v případě americké společnosti.
Štefan Sarvaš, Mars Wrigley Confectionery 19. 8. 201920. 8. 2019
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.