Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Adam Klofáč, Moris Design
Extra

Budoucností je spojování online i offline v prodejnách

Irena Buřívalová24. 3. 202126. 3. 2021

ADVERTORIAL Lidé budou chtít prožívat silnější emoce. Obchody se musí změnit, aby je přitáhly, zlepšit přehlednost a propojení s online.

Moris design přizpůsobuje prodejny svých klientů novým nárokům. Do obchodů chce přinášet více emocí, protože „lidé je vezmou útokem“, říká obchodní ředitel Adam Klofáč.

Realizovali jste nový koncept prodejen Sportisimo, který zvítězil i v POPAI Awards. Nejprve jste si prodejnu „postavili“ nanečisto. Vyplatí se to?

Určitě ano, protože získáte reálné barevné provedení obchodu, detaily zpracování jednotlivých prvků a zároveň i důležité emoce. Nic nenahradí hmatatelný pocit, že je vše správně.

Které z technologických novinek mají podle vás šanci stát se v kamenném retailu novou normou?

Domnívám se, že veškeré kamenné prodejny se musí změnit, aby zákazník byl více emočně vtažen. Velmi dobře je to vidět na filozofii konceptu Sportisimo, kde cítíte dynamiku a pohyb. Důležitá je také přehlednost. Zákazník se potřebuje velmi rychle zorientovat. Jako příklad mohu uvést rebranding sítě drogerie Teta, kde jsme navrhli funkční
přehledný koncept, díky kterému drogerii Teta meziročně vzrostly tržby o 35 procent. Obchod musí být také připraven na rychlé změny, zvláště v této době. Proto je velmi důležitá variabilita prostoru a modularita. Ideální je také využít online služeb přímo v místě prodeje a rozehrávat emotivní hru se zákazníkem (více v boxu). I díky světlům je možné vytvořit jedinečnou atmosféru.

Krize novinky urychluje. Nebudou se ale lidé chtít vrátit do obchodů a zažívat totéž, co před pandemií?

Ano, určitě se stane, že lidé vezmou obchody útokem. Lidem emociální zážitek strašně chybí. Chcete vidět úsměv prodavačky, cítit vůni svého oblíbeného parfému. To nenahradíte onlinem. Nejlepší je kombinace obou světů, online i offline.

Kdy podle vás technologické novinky začnou být v českých obchodech standardem?

Některé novinky se na našem trhu již používají nebo jsou ve fázi příprav. Ti, kdo mají prozákaznickou strategii již nastavenou díky neustálému využití a vyhodnocování dat, mají velký náskok před konkurencí.

Kdo je podle vás na českém trhu v této oblasti nejdále?

Zákaznické cesty se mění v průběhu několika málo hodin a těch společností, které strategii dobře nastavily, je celá řada. Ať je to společnost Sportisimo, která patří do našeho portfolia, Super zoo, nebo O2.

Jak vaše firma zohledňuje při práci pro klienty nové trendy a technologické novinky v retailu?

V prvé řadě je potřeba nastavit cíl. Předpokládejme, že je ekonomický. Vy potřebujete získat na svou stranu zákazníky a jediná možnost, jak toho docílit, je s nimi smysluplně komunikovat a nastavit si tak zákaznickou cestu. Zase jsme u dat. Na začátku musíme analyzovat a vyhodnocovat, poté je možné nastavit strategii, stejnou, jakou jsme nastavili například u obchodu Super zoo, který je dnes na raketovém vzestupu.

Partnerem rubriky je společnost Moris Design.

Zavřít reklamu

YouTube Českého olympijského týmu je podle auditu nejlepší na světě

Starší článek

Druhý ročník Comic-Conu přesunut na podzim

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně…
26. 4. 202227. 4. 2022
Extra

Do tří let nám bude chybět 300 lidí

Poslední roky průběžně inzerujeme i prostřednictvím kampaní zhruba stovku míst, říká Erika Kohoutová z Eurovie Jaký máte plán náborových kampaní?…
20. 7. 202115. 12. 2021
Extra

Dvouletý sprint napříč republikou

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas. Každému se vybaví legendární O2 telefonní…
28. 6. 202128. 6. 2021
Extra

Aby vám reklama správně zafungovala

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Ze strany klientů…
21. 6. 202121. 6. 2021

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.