Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Forum Nová Karolina Ostrava
Extra

Slavná značka GAP otevře první obchod v Česku

Lukáš Havlas29. 10. 202025. 11. 2020

ADVERTORIAL Fanoušci špičkové módy se konečně dočkali. Do Ostravy míří legendární oděvní značky.

Forum Nová Karolina Ostrava ukáže ikonická tři písmena GAP jako první obchodní centrum v Česku. Známá oděvní značka přivítá své příznivce již během podzimu. „Začátkem října jsme otevřeli první mimopražskou prodejnu Karl Lagerfeld a do konce roku nás čeká ještě třeba nový obchod Under Armour,“ říká Tomáš Lučan, marketingový ředitel ostravského obchodního a zábavního centra.

Kvůli pandemii covid-19 se obchody spíše zavírají, některé značky se dokonce stahují z maloobchodního trhu. V Nové Karolině se děje pravý
opak, jak se vám to povedlo?

Navzdory krizi se snažíme držet a naplňovat náš dlouhodobý plán. Jsme hodně aktivní, vyhledáváme nové koncepty a příležitosti na trhu, snažíme se reagovat na aktuální trendy. Naše obchodní centrum disponuje širokou nabídkou obchodů, služeb, máme pestrý foodcourt, který ještě vylepšujeme, pořádáme populární akce zaměřené na všechny zákaznické skupiny. Působíme ve výborné lokalitě, stali jsme se přirozenou a vyhledávanou součástí širšího centra města. Ostrava a celý náš kraj má obrovský potenciál. Stává se atraktivním místem nejen pro investory, ale i turisty. Dobrým příkladem jsou Dolní Vítkovice, návštěvnický fenomén posledních let a také náš blízký soused a skvělý partner.

Produkty GAP se u nás doposud daly objednat pouze v e -shopu. Otevíráte tedy vůbec první kamenný obchod této značky v Česku? A kdy to přesně bude?

Bude to v nejbližších týdnech. Přesné datum brzy zveřejníme. GAP je rozhodně značka a pojem, který si zaslouží tu největší pozornost a podporu. Těší náš, že jsme první česká „destinace“, která tuto módní ikonu konečně představí domácímu publiku.

GAP není jedinou letošní velkou akvizicí. Nedávno u vás otevřela módní značka Karl Lagerfeld.

Karl Lagerfeld se stal návrhářskou legendou. Stejně jako jeho originální, lehce výstřední a vždy nápaditá značka. Prodejnu jsme otevřeli prvního října a ohlasy jsou zatím nad očekáváním.

Tím ale výčet novinek nekončí…

Určitě ne. Dalšími obchody, které se nám v letošním roce podařilo otevřít, jsou například Mango, Tatuum, Regatta Outdoor či Banquet. Do konce roku ještě otevřeme speciálku se sportovním oblečením značky Under Armour.

Připravujete pro nadcházející vánoční sezonu nějaké další aktivity?

Vzhledem k turbulentnímu období, které nás zřejmě ještě nějaký čas neopustí, se budeme více orientovat na zážitkový marketing, pop‑up výstavy nebo online projekty ve spolupráci se známými osobnostmi. Návštěva centra už není jen o nákupu, lidé chtějí nový zážitek. Na Vánoce budeme mít novou a naprosto ojedinělou dekoraci s interaktivními prvky.

Jaké obchodní výsledky očekáváte letos ve srovnání s loňskem?

V porovnání s jinými obchodními centry v regionu se nám daří držet návštěvnost na velmi dobré úrovni. Kompletní zhodnocení letošního „nelehkého“ roku bychom však nechali až po skončení vánočního období. Nicméně faktem zůstává, že návštěvnost a výsledky našeho obchodního centra, stejně jako celého retailového trhu, krize ovlivnila. Navzdory tomu chceme upevnit naši pozici a být pro návštěvníky hlavní nákupní destinací v regionu nejen v oblasti módy, ale i zábavy a gastronomie.

Co vám letos v marketingu dobře fungovalo?

Vynikající výsledky máme ze spotřebitelské soutěže s tak zvanou pojištěnou výhrou. Rozdali jsme 150 tisíc stíracích losů, vyplatili statisíce korun ve finančních výhrách a desítky tisíc dalších cen. Podpořili jsme tak zejména naše nájemce v této složité době. Jsem přesvědčen, že v našem oboru jde o jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů současnosti. Navíc jsme historicky první obchodní centrum v Česku a na Slovensku, které se nebálo tento nový koncept spotřebitelské soutěže zrealizovat. Další centra se již vydala nebo se brzy chystají vydat stejným směrem. Jsem moc rád, že se nám dlouhodobě daří plnit roli marketingového trendsettera.

Zavřít reklamu

VIDEO: Fifth Third Bank přerušila posloupnost „vidět, chtít, koupit“

Starší článek

Deutsche Welle se „omlouvá“ autokratům: Sorry, že kvůli nám nespíte

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně…
26. 4. 202227. 4. 2022
Extra

Do tří let nám bude chybět 300 lidí

Poslední roky průběžně inzerujeme i prostřednictvím kampaní zhruba stovku míst, říká Erika Kohoutová z Eurovie Jaký máte plán náborových kampaní?…
20. 7. 202115. 12. 2021
Extra

Dvouletý sprint napříč republikou

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas. Každému se vybaví legendární O2 telefonní…
28. 6. 202128. 6. 2021
Extra

Aby vám reklama správně zafungovala

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Ze strany klientů…
21. 6. 202121. 6. 2021
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.