Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Jaký byl rok 2019 pro Ipsos

Jakub Malý, Managing Director, Ipsos3. 2. 20203. 2. 2020

Lze říci, že byl ve znamení inovací, a to jak technologických (testování ve virtuální realitě, rozvoj digitálních platforem), tak v oblasti nových postupů při práci s daty (využívání datové fúze při práci s více zdroji, integrace pasivního a aktivního měření).

Stále roste potřeba přicházet s nejrůznějšími chytrými řešeními, a především je uvádět do praxe – tzv. agile. Díky tomu jsme schopni v některých případech přinést zadavatelům odpovědi na jejich zadání v řádu hodin, běžně pak v řádu dnů. To potom logicky umožňuje věnovat více času diskusi o implikacích pro business klienta a možnost se výrazně více zapojit i do implementační fáze. Právě zvýšená poptávka po spolupráci při implementaci zjištění nás v Ipsosu přivedla k vyčlenění samostatné divize Ipsos Actify.

Dokázali jsme se významně posunout i v oblastech „tradičního výzkumu“ kolem značky, komunikace či testování inovací – například naše možnosti v oblasti testování digitální komunikace jsou aktuálně na nejvyšší možné úrovni, na základě našich výzkumů jsme předpověděli velmi přesně počet aktivací Apple Pay. Výrazné inovace proběhly i v offline kvalitativním výzkumu, kde jsme rozšířili řešení využitím digitálních nástrojů, mobilních etnografií apod. Z pohledu obchodních výsledků nás potěšil nejen další růst Ipsosu v České republice, ale velmi dobře se v loňském roce dařilo i pobočkám Ipsos Central Europe Clusteru (Slovensko, Rakousko a Maďarsko).

A co nového na globálním trhu? Řada firem prošla nebo stále prochází významnou restrukturalizací či změnou vlastnické struktury – z tohoto pohledu je potěšitelné, že Ipsos zůstává stabilním a jediným hráčem řízeným výzkumníky, na nejvyšším postu je stále zakladatel a prezident Ipsosu Didier Truchot.

Pro rok 2020 jsou naše plány velmi ambiciózní z pohledu aktuální tržní situace. Jsem nicméně přesvědčen, že máme tu nejlepší možnou výchozí pozici k jejich dosažení. Vedle již zmíněného akcentu na využívání nových technologií, aplikací při sběru, zpracování a analýzy dat, víme, že další rozvoj není možný bez pečlivé práce v oblasti HR a bez podpory CSR. Zajímají nás jak firmy, tak lidé i celá společnost.

Zavřít reklamu

Amnesty spouští vlastní podcast, jako jedna z prvních nevládek

Starší článek

Víme opravdu, co je omnichannel?

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně…
26. 4. 202227. 4. 2022
Extra

Do tří let nám bude chybět 300 lidí

Poslední roky průběžně inzerujeme i prostřednictvím kampaní zhruba stovku míst, říká Erika Kohoutová z Eurovie Jaký máte plán náborových kampaní?…
20. 7. 202115. 12. 2021
Extra

Dvouletý sprint napříč republikou

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas. Každému se vybaví legendární O2 telefonní…
28. 6. 202128. 6. 2021
Extra

Aby vám reklama správně zafungovala

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Ze strany klientů…
21. 6. 202121. 6. 2021
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.