Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Extra

Orloj, klášter a jaderná elektrárna

Jana Hastíková, Ipsos26. 11. 201926. 11. 2019

Poptávka po profesionálně provedeném hodnocení v podobě pravidelného mystery shopping programu je stále větší

Jaký byl váš nejlepší letní výlet? A ten nejhorší? Jestli jste na tom jako já, tak si nejspíše vybavíte vysmátého pekaře v jihlavské pekárně, pohodového majitele cykloservisu, vtipkujícího průvodčího v lokálce nebo nadšenou průvodkyni v jáchymovských dolech či naopak netečnou recepční v kempu, zmateného číšníka nebo nepříjemného pána z ostrahy na letišti.

A přiznejme se, kolik z těchto zážitků už visí na Instagramu nebo vás vyprovokovalo k produkci příslušného počtu hvězdiček na Googlu? A kolik z vás výlet na základě hvězdiček přímo plánovalo nebo následovalo kroky známého foodblogera? Nejrůznější hodnocení jsou především v sektoru cestovního ruchu všudypřítomná a zástupy recenzentů široké, mohlo by se zdát, že žádná další zpětná vazba už není třeba.

V Ipsos víme, že opak je pravdou. Poptávka po profesionálně provedeném hodnocení v podobě pravidelného mystery shopping programu je stále větší, právě sektor cestovního ruchu patří v oblasti měření zákaznické zkušenosti k těm nejprogresivnějším. Provozovatelé informačních center, turistických atrakcí, ubytovacích zařízení, restaurací, dopravci, města a regiony chtějí stále častěji zákaznickou zkušenost řídit aktivně. Chtějí mít objektivní informaci o tom, co se v provozu děje, zda personál respektuje nastavená pravidla, a dozvědět se i to, jak se u nich zákazník vlastně cítí (dříve, než to napíše na sociální sítě).

Mohlo by vás zajímat
Lákadla pro turisty

V sektoru s vysokou fluktuací je i cílem získat hodnocení konkrétního zaměstnance, ať už jako vstup do motivačního programu nebo podnět pro další proškolení či inspirace pro vylepšení zákaznického zážitku. Možná vás trochu překvapí, že pravidelný mystery shopping si realizují třeba informační centra CzechTourism, klášter Broumov, obě jaderné elektrárny i Staroměstský orloj. Pro realizaci takových programů máme v Ipsos skvěle připravenou shopperskou síť (musí zvládnout výstup na Sněžku i Dlouhé Stráně), mezinárodní a jazykově vybavené shoppery, kteří představují ruské, čínské, italské i jiné turisty.

Pro bezprostřední hodnocení zákaznické zkušenosti je ideálním nástrojem na cesty mobilní aplikace fungující i v offline režimu s integrovaným videorežimem, foceními, GPS trackingem a samotné hodnocení má pak zadavatel jednoduše dostupné ve vlastním online portále. Tak už víte, kam se vydáme na mystery shopping výlet příště?

Jana Hastíková je Account Directorka v Ipsos

×

Zásilkovna rozšiřuje posílání zásilek mezi fyzickými osobami také z ČR na Slovensko

Starší článek

Matěj Ruppert je tváří nové kampaně Hanácké vodky

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Levný e-shop se může hodně prodražit

ADVERTORIAL Budování e-shopu je klasický IT projekt se svými pravidly, postupy a také riziky. Podcenění některé z jeho fází může způsobit značné…
22. 2. 202122. 2. 2021
Extra

Svatý grál retailu. Na vrcholu pyramidy je značka

Na vrcholu je značka, řídí vše, co je pod ní a zespoda se zase vše řídí značkou. Pak přichází kontext, základní strategie všeho. Stejně jako…
17. 2. 202117. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více