Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Lákadla pro turisty

Redakce MAM26. 11. 201927. 11. 2019

Experti na retail tentokrát hodnotí infocentra

Infocentrum v Hradci Králové. Hypermoderní infocentrum vzniklo před čtyřmi lety v budově bývalé městské knihovny v Hradci Králové. Návštěvníkům informace o městě přibližuje prostřednictvím high‑tech obrazovek, tabletů a dalšího moderního vybavení. Prostor má zároveň sloužit jako místo pro projekce, přednášky a vernisáže.

Infocentrum v Hradci Králové

Anna Brůžková, Dago: Na první pohled interiér zrekonstruovaného infocentra zaujme, bohužel ne jako ojedinělý designový skvost. Prostory jsou sice stylizované do industriálního designu s moderními technologiemi, to ovšem v dnešní době není nic originálního ani nového. Nabízí se také otázka, zda jsou tyto technologie pro infocentrum adekvátní a nezbytné a zda budou plně využity. Známka: 4

Linda Petrová, Wellen: Je hezké mít všechny nejnovější digihračky, ale není zde vidět žádná skutečná přidaná hodnota. Technologie bez zajímavého obsahu jsou prostě jen železo. Studený, velikášský koncept nic inovativního nepřináší. Je to zase úřad, sada přepážek, jen trochu více designových, vystavené letáčky a „pár obrazovek“. Škoda, možná i za méně peněz by se v tak úžasném prostoru dalo udělat něco, co by lákalo k pravidelné návštěvě. Známka: 4

Libor Jordán, Dekor: Velmi velkoryse pojaté řešení plné technických výkřiků poslední doby. Nicméně interiér mi připadá až příliš moderní a neútulný, připomínající více moderní kliniku nebo banku. Koncept infocentra je zaměřený spíše na mladou než na starší generaci. Známka: 3

Infocentrum sochařského parku, Velká Británie. Centrum pro návštěvníky sochařského parku v západním Yorkshire se otevřelo v červenci tohoto roku. Stavba se svým konceptem snažila přiblížit prostředí, v němž se nachází. Součástí rozsáhlého turistického centra je i restaurace, galerie, veřejné foyer a obchod pro turisty.

Infocentrum sochařského parku, Velká Británie

Anna Brůžková, Dago: Tento objekt je podle mě naprostá bomba. Hned na první pohled mě spojení nádherné přírody a architektonicky promyšlené a designové budovy láká k návštěvě a procházce po okolí. Z dálky celý komplex vypadá trochu jako z jiného světa (myšleno v dobrém). Obecně si myslím, že se podobným směrem vydává stále více staveb a já jsem určitě pro. Známka: 1

Linda Petrová, Wellen: Nenásilné, příjemné propojení funkce a architektury. Vše krásně zapadá do krajiny a myšlenka, že socha je vlastně jen přetvořený kus materiálu, zde dává nový smysl – s možností vidět díla pod střechou i pozorovat směrem ven. Všechno má své místo a nic neruší. Tohle místo láká už na fotkách. Podobně skvěle je vyřešen třeba Vodní dům na Želivce, jeden z nejvydařenějších projektů u nás. Známka: 1

Libor Jordán, Dekor: Krásné skloubení přírody, architektury a přenesení přírodního prostředí do interiéru. Multifunkční interiér působí velmi příjemně a teple a láká k posezení. Skvělý pocit dovršuje i krásný výhled do přírody velkými skleněnými plochami. Známka: 1

Infocentrum Bergenu, Norsko. Moderní městské informační centrum v Bergenu, které bylo otevřeno před pěti lety, je umístěné nedaleko centra ve čtvrti Strandkaien, poblíž rybího trhu.

Infocentrum Bergenu, Norsko

Anna Brůžková, Dago: Objekt infocentra mi vůbec nezapadá do prostředí kolem rybího trhu. Autentická atmosféra i budovy obklopující tuto stavbu jsou jí podle mě zbytečně rozladěny. Samotné infocentrum je postaveno v klasickém, moderním stylu. Velká okna a prosklené prostory ale nejsou ničím neobvyklým. Proto bych se spíš soustředila na nové prvky, které by více zapadly do celkového konceptu města. Známka: 3

Linda Petrová, Wellen: Úžasná lokace a v ní citlivě zakomponovaná minimalistická stavba. Zvenku vše působí prostorně a zajímavě. Vnitřní prostor tenhle pocit ruší od vstupu a vytváří emoci „pošta“: chybí zónování, mnoho svítících obrazovek křičí najednou, dojem chaosu umocňují fronty klikatící se k pultu. Jako by budovu a retail uvnitř dělaly dvě party, které spolu moc nekomunikují. Známka: 3

Libor Jordán, Dekor: Moderní architektura centra zakomponovaná do historického přístavu je pro mne příliš agresivní. Interiér působí zastaralým dojmem včetně způsobu podávání informací přes pult. Známka 4

Psali jsme
Hodnocení prodejen pro dům i zahradu

Zavřít reklamu

Sarvaš: Chicagský týden plný myšlenek a provokací

Starší článek

Kampaň Giving Tuesday opět bojuje proti Black Friday podporou dárcovství

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně…
26. 4. 202227. 4. 2022
Extra

Do tří let nám bude chybět 300 lidí

Poslední roky průběžně inzerujeme i prostřednictvím kampaní zhruba stovku míst, říká Erika Kohoutová z Eurovie Jaký máte plán náborových kampaní?…
20. 7. 202115. 12. 2021
Extra

Dvouletý sprint napříč republikou

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas. Každému se vybaví legendární O2 telefonní…
28. 6. 202128. 6. 2021
Extra

Aby vám reklama správně zafungovala

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Ze strany klientů…
21. 6. 202121. 6. 2021
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.