Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Lákadla pro turisty

Redakce MAM26. 11. 201927. 11. 2019

Experti na retail tentokrát hodnotí infocentra

Infocentrum v Hradci Králové. Hypermoderní infocentrum vzniklo před čtyřmi lety v budově bývalé městské knihovny v Hradci Králové. Návštěvníkům informace o městě přibližuje prostřednictvím high‑tech obrazovek, tabletů a dalšího moderního vybavení. Prostor má zároveň sloužit jako místo pro projekce, přednášky a vernisáže.

Infocentrum v Hradci Králové

Anna Brůžková, Dago: Na první pohled interiér zrekonstruovaného infocentra zaujme, bohužel ne jako ojedinělý designový skvost. Prostory jsou sice stylizované do industriálního designu s moderními technologiemi, to ovšem v dnešní době není nic originálního ani nového. Nabízí se také otázka, zda jsou tyto technologie pro infocentrum adekvátní a nezbytné a zda budou plně využity. Známka: 4

Linda Petrová, Wellen: Je hezké mít všechny nejnovější digihračky, ale není zde vidět žádná skutečná přidaná hodnota. Technologie bez zajímavého obsahu jsou prostě jen železo. Studený, velikášský koncept nic inovativního nepřináší. Je to zase úřad, sada přepážek, jen trochu více designových, vystavené letáčky a „pár obrazovek“. Škoda, možná i za méně peněz by se v tak úžasném prostoru dalo udělat něco, co by lákalo k pravidelné návštěvě. Známka: 4

Libor Jordán, Dekor: Velmi velkoryse pojaté řešení plné technických výkřiků poslední doby. Nicméně interiér mi připadá až příliš moderní a neútulný, připomínající více moderní kliniku nebo banku. Koncept infocentra je zaměřený spíše na mladou než na starší generaci. Známka: 3

Infocentrum sochařského parku, Velká Británie. Centrum pro návštěvníky sochařského parku v západním Yorkshire se otevřelo v červenci tohoto roku. Stavba se svým konceptem snažila přiblížit prostředí, v němž se nachází. Součástí rozsáhlého turistického centra je i restaurace, galerie, veřejné foyer a obchod pro turisty.

Infocentrum sochařského parku, Velká Británie

Anna Brůžková, Dago: Tento objekt je podle mě naprostá bomba. Hned na první pohled mě spojení nádherné přírody a architektonicky promyšlené a designové budovy láká k návštěvě a procházce po okolí. Z dálky celý komplex vypadá trochu jako z jiného světa (myšleno v dobrém). Obecně si myslím, že se podobným směrem vydává stále více staveb a já jsem určitě pro. Známka: 1

Linda Petrová, Wellen: Nenásilné, příjemné propojení funkce a architektury. Vše krásně zapadá do krajiny a myšlenka, že socha je vlastně jen přetvořený kus materiálu, zde dává nový smysl – s možností vidět díla pod střechou i pozorovat směrem ven. Všechno má své místo a nic neruší. Tohle místo láká už na fotkách. Podobně skvěle je vyřešen třeba Vodní dům na Želivce, jeden z nejvydařenějších projektů u nás. Známka: 1

Libor Jordán, Dekor: Krásné skloubení přírody, architektury a přenesení přírodního prostředí do interiéru. Multifunkční interiér působí velmi příjemně a teple a láká k posezení. Skvělý pocit dovršuje i krásný výhled do přírody velkými skleněnými plochami. Známka: 1

Infocentrum Bergenu, Norsko. Moderní městské informační centrum v Bergenu, které bylo otevřeno před pěti lety, je umístěné nedaleko centra ve čtvrti Strandkaien, poblíž rybího trhu.

Infocentrum Bergenu, Norsko

Anna Brůžková, Dago: Objekt infocentra mi vůbec nezapadá do prostředí kolem rybího trhu. Autentická atmosféra i budovy obklopující tuto stavbu jsou jí podle mě zbytečně rozladěny. Samotné infocentrum je postaveno v klasickém, moderním stylu. Velká okna a prosklené prostory ale nejsou ničím neobvyklým. Proto bych se spíš soustředila na nové prvky, které by více zapadly do celkového konceptu města. Známka: 3

Linda Petrová, Wellen: Úžasná lokace a v ní citlivě zakomponovaná minimalistická stavba. Zvenku vše působí prostorně a zajímavě. Vnitřní prostor tenhle pocit ruší od vstupu a vytváří emoci „pošta“: chybí zónování, mnoho svítících obrazovek křičí najednou, dojem chaosu umocňují fronty klikatící se k pultu. Jako by budovu a retail uvnitř dělaly dvě party, které spolu moc nekomunikují. Známka: 3

Libor Jordán, Dekor: Moderní architektura centra zakomponovaná do historického přístavu je pro mne příliš agresivní. Interiér působí zastaralým dojmem včetně způsobu podávání informací přes pult. Známka 4

Psali jsme
Hodnocení prodejen pro dům i zahradu

×

Sarvaš: Chicagský týden plný myšlenek a provokací

Starší článek

Kampaň Giving Tuesday opět bojuje proti Black Friday podporou dárcovství

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Levný e-shop se může hodně prodražit

ADVERTORIAL Budování e-shopu je klasický IT projekt se svými pravidly, postupy a také riziky. Podcenění některé z jeho fází může způsobit značné…
22. 2. 202122. 2. 2021
Extra

Svatý grál retailu. Na vrcholu pyramidy je značka

Na vrcholu je značka, řídí vše, co je pod ní a zespoda se zase vše řídí značkou. Pak přichází kontext, základní strategie všeho. Stejně jako…
17. 2. 202117. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více