Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Jan Hromadko
Extra

Jak se dal Epson dohromady se Signal Festivalem

Redakce MAM7. 11. 20197. 11. 2019

Michal Holovský, Account Manager Professional Displays společnosti Epson CZ & SK, popisuje, jak probíhala spolupráce Epsonu na Signal Festivalu a jaké jsou aktuální trendy v technologiích, které poskytují. Epson nabízí inovativní řešení v oblasti inkoustových tiskáren, tiskových systémů a projektorů 3LCD, průmyslových robotů nebo chytrých brýlí.

Michal Holovský

Jakým způsobem získáváte klienty jako je Signal Festival?

Signal Festival je velmi specifický počin, doufám, že se na mě nebudou zlobit, když řeknu, že jde o uskupení tak trochu audiovizuálních „bláznů“, kteří prostřednictvím spolupracujících umělců oplývají nevídanou kreativitou. Spolupráce s Epsonem na tomto projektu začala před třemi lety. V podstatě si Signal Festival našel nás a my jsme ho rádi podpořili. Jedním z důvodů začátku naší spolupráce, krom skvělého teamu Signal Festivalu, bylo načasování, protože právě v té době jsme začali uvádět na trh nové instalační projektory vhodné i pro videomapping.

Čím jste pro Signal zajímavější než konkurence?

V Epsonu jsme také tak trochu ,,blázni“,  takže se nabízí jednoduché vysvětlení. Ale naší hlavní devizou je technologie 3LCD,  poskytující při projekci stejný výkon v celém barevném spektru a jasný obraz, ať už je promítán na takřka cokoli. Námi dodané projekční řešení rovněž vyniká svojí spolehlivostí a celkovou robustností. 

Na trhu působíte už několik dekád

Pokud tuto otázku vztáhnu pouze k projekční technice, tak na tomto poli jsme úspěšní již 30 let. Uvedením tehdejšího modelu a prvního Epson projektoru VPJ-700 jsme mimo jiné otevřeli nové pole pro použití tekutých krystalů, tedy LCD panelů.

Pociťujete sami nárůst zájmu o videomappingu?

Ano. Hlavní důvod spatřuji v technologickém vývoji a využití projekční techniky ve všudypřítomném vizuálním marketingu, tedy že naše projektory jsou čím dál tím výkonnější, aktuálně až 30 000Ansi lumenů a zároveň nacházejí nové uplatnění díky své kompaktnosti.

Jaké sledujete trendy u těchto technologiích?

Jednoznačným trendem je hned z několika důvodů přechod z lampových modelů k laserovému zdroji světla. Tím z mého pohledu nejzásadnějším přínosem, co tento přechod přináší, je výrazný nárůst kontrastního poměru a možnost instalace projektoru v jakékoli poloze. Díky tomu můžeme například promítat akční nabídku, skeč nebo třeba logo přímo na prodejní ploše a to nejen na ,, zeď“, ale třeba i na strop nebo podlahu.

A jak se budou podle vás vyvíjet tyto technologie do budoucna?

U laserových instalačních projektorů se pracuje nejen na zvýšení jejich světelného výkonu, ale také na zdokonalení chlazení či materiálech jednotlivých komponent. Laserová technologie v projekční technice je relativně mladá, má tedy před sebou ještě velký potenciál. 

Signal Festival:

Psali jsme
Nik van Dam: Jak jsme rozmluvili Rembrandta

×

Konica Minolta si vybrala Wunderman Thompson a prodlužuje spolupráci s agenturou DDeM

Starší článek

Klient bude chtít v roce 2030 objednávat přes inteligentní asistenty

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Levný e-shop se může hodně prodražit

ADVERTORIAL Budování e-shopu je klasický IT projekt se svými pravidly, postupy a také riziky. Podcenění některé z jeho fází může způsobit značné…
22. 2. 202122. 2. 2021
Extra

Svatý grál retailu. Na vrcholu pyramidy je značka

Na vrcholu je značka, řídí vše, co je pod ní a zespoda se zase vše řídí značkou. Pak přichází kontext, základní strategie všeho. Stejně jako…
17. 2. 202117. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více