Foto: Jan Hromadko

Jak se dal Epson dohromady se Signal Festivalem

7. 11. 2019 13:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Michal Holovský, Account Manager Professional Displays společnosti Epson CZ & SK, popisuje, jak probíhala spolupráce Epsonu na Signal Festivalu a jaké jsou aktuální trendy v technologiích, které poskytují. Epson nabízí inovativní řešení v oblasti inkoustových tiskáren, tiskových systémů a projektorů 3LCD, průmyslových robotů nebo chytrých brýlí.

Michal Holovský

Jakým způsobem získáváte klienty jako je Signal Festival?

Signal Festival je velmi specifický počin, doufám, že se na mě nebudou zlobit, když řeknu, že jde o uskupení tak trochu audiovizuálních „bláznů“, kteří prostřednictvím spolupracujících umělců oplývají nevídanou kreativitou. Spolupráce s Epsonem na tomto projektu začala před třemi lety. V podstatě si Signal Festival našel nás a my jsme ho rádi podpořili. Jedním z důvodů začátku naší spolupráce, krom skvělého teamu Signal Festivalu, bylo načasování, protože právě v té době jsme začali uvádět na trh nové instalační projektory vhodné i pro videomapping.

Čím jste pro Signal zajímavější než konkurence?

V Epsonu jsme také tak trochu ,,blázni“,  takže se nabízí jednoduché vysvětlení. Ale naší hlavní devizou je technologie 3LCD,  poskytující při projekci stejný výkon v celém barevném spektru a jasný obraz, ať už je promítán na takřka cokoli. Námi dodané projekční řešení rovněž vyniká svojí spolehlivostí a celkovou robustností. 

Na trhu působíte už několik dekád

Pokud tuto otázku vztáhnu pouze k projekční technice, tak na tomto poli jsme úspěšní již 30 let. Uvedením tehdejšího modelu a prvního Epson projektoru VPJ-700 jsme mimo jiné otevřeli nové pole pro použití tekutých krystalů, tedy LCD panelů.

Pociťujete sami nárůst zájmu o videomappingu?

Ano. Hlavní důvod spatřuji v technologickém vývoji a využití projekční techniky ve všudypřítomném vizuálním marketingu, tedy že naše projektory jsou čím dál tím výkonnější, aktuálně až 30 000Ansi lumenů a zároveň nacházejí nové uplatnění díky své kompaktnosti.

Jaké sledujete trendy u těchto technologiích?

Jednoznačným trendem je hned z několika důvodů přechod z lampových modelů k laserovému zdroji světla. Tím z mého pohledu nejzásadnějším přínosem, co tento přechod přináší, je výrazný nárůst kontrastního poměru a možnost instalace projektoru v jakékoli poloze. Díky tomu můžeme například promítat akční nabídku, skeč nebo třeba logo přímo na prodejní ploše a to nejen na ,, zeď“, ale třeba i na strop nebo podlahu.

A jak se budou podle vás vyvíjet tyto technologie do budoucna?

U laserových instalačních projektorů se pracuje nejen na zvýšení jejich světelného výkonu, ale také na zdokonalení chlazení či materiálech jednotlivých komponent. Laserová technologie v projekční technice je relativně mladá, má tedy před sebou ještě velký potenciál. 

Signal Festival:

Psali jsme
Nik van Dam: Jak jsme rozmluvili Rembrandta

Foto: Jan Hromadko

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.