Úspěch zrozený z důslednosti

2. 9. 2019 15:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Petra Komárková se v obchodu s reklamním textilem pohybuje od roku 1998, kdy stála u zrodu firmy Tiger-Team. Tu dovedla na pozici jedničky na trhu.

V současné době působí jako jednatelka české a slovenské divize společnosti L‑shop‑team, která je největším evropským hráčem v branži. Rok od roku se jí daří zvyšovat obrat až o desítky procent.

Odkud se bere takový úspěch?

Mám skvělé zaměstnance. Jsou to nejenom profesionálové, ale i skvělí kolegové a kamarádi. A pak samozřejmě zázemí a zkušenosti našeho ústředí v německém Dortmundu. Díky gigantickému skladu, většinou obsluhovanému nejmodernějšími roboty, můžeme nabídnout mnohem víc značek textilu než kdokoliv jiný. A dodáváme je nejrychleji.

A vaše role?

Nejlepší CEO nemá být vůbec vidět (smích).

A teď vážně…

Myslím, že mám dvě dobré vlastnosti. Ráda vymýšlím nové věci. Nejen v marketingu. Například naše každoroční módní přehlídky pro klienty jsou tak trochu společenské akce i umělecké dílo. A ta druhá vlastnost? Tou kolegy trošku štvu. Nesnesu nedotaženou práci. Nemůžu usnout, pokud není hotova. A úporně na tom trvám. I když je pravda, že jsem to většinou já, kdo si musí odpustit večer seriál (smích).

Vaše módní přehlídky jsou už do jisté míry legendou.

A já mám před nimi nervy v kýblu. Dlouho dopředu vždy sháním zajímavé místo, kde naše móda vynikne. Prozradím, že příští rok už mám domluven prostor v oblacích – na Žižkovské věži. Nedávno jsme předváděli v odsvěceném kostele Sacré Coeur. Chceme, aby naše show vyzněla osobitě a naši partneři viděli, co nabízíme a přitom se dobře bavili. Spolupracujeme s akrobatickými tanečnicemi a tanečníky. I když předvádíme především sportovní značky, je to všechno,jen ne nuda, a dámy i páni se mají na co podívat.Když přehlídka skončí, vypukne vždycky velký raut. Mnozí zákazníci jsou i našimi kamarády,a tak vedle obchodu probereme i rodiny a spoustu zábavných historek.

Každoroční módní přehlídka

Pořádáte i jiné akce pro partnery?

Když si oddychnu po jarní módní přehlídce,začnu už chystat vánoční večírek. I tady chci,abychom byli jedineční. Abychom se vymkli z té nekonečné řady předvánočních dýchánků. Posledně hosté na Pivolodi v centru Prahy byli nadšeni z kreslení do písku.

Co všechno nabízíte?

Nabízíme přes sto značek od předních světových výrobců reklamního textilu, od ponožek až po deštníky, od županů až po společenské oděvy. Náš katalog jsem nazvala Výběrová kniha a letos váží hodně přes tři kila. Každý rok navíc sortiment měníme a rozšiřujeme.

I v nabídce zboží chcete být jedineční?

Všechny značky, které nabízíme, jsou poctivé, ekologické a kvalitní. Máme však pár extrabuřtů, takové mercedesy v reklamním textilu.Zmíním se třeba o Dickies, Build your Brand, Henbury, Miners Mate nebo značce Neutral, které nabízíme exkluzivně. Lidé, kteří se okolo reklamního textilu pohybují, tyto značky jistě nepotřebují představovat.

Kde se o tom všem můžeme kromě katalogu dovědět?

Samozřejmě na webu. Máme vysoce profesionál-ní stránky, ze kterých si naši zákazníci mohou pohodlně objednávat. Jsem však možná ze staré školy, věřím na přímý kontakt s lidmi. V Praze na Zličíně máme rozsáhlou vzorkovnu, kde si klienti mohou bundy, trička, mikiny, čepice, batohy či tašky ohmatat i vyzkoušet. Moji kolegové také rádi přijedou přímo za našimi zákazníky, dovezou novinky, vzorky, barevnice a taky dobrou náladu.

L-shop-team na veletrhu Reklama Polygraf, vlevo ředitelka Petra Komárková

Jaké máte hobby? V několika knížkách jsme se mohli nedávno dočíst, že jste byla u zrodu skateboardingu a snowboardingu v Československu.

Osmdesátá léta byla v tomhle úžasná. Byla to zábava a nekonečný mejdan i na závodech. Teď si říkám, že už mám odježděno. Pomalu mi připadá neuvěřitelné, jak jsme sjížděli šusem na kolečkových bruslích ze Strahova dolů. Mé současné hobby má blízko k mé práci: baví mě světová móda. Tedy nejen ta sportovní, hlavně haute couture. Před časem mě chytlo plstění. Vyrobila jsem celý vánoční betlém i spoustu zvířátek.

Máte ještě čas na něco jiného?

Moc ho nemám (smích). Popravdě řečeno ten zbylý rozděluji mezi péči o svého psa a manžela,kteří jsou přibližně stejně nepraktičtí. Ke cti manžela je třeba přiznat, že občas aspoň uvaří,což pes neumí a mě to děsně nebaví

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení