Foto: Moleskine

Od Picassa ke Starbucks

9. 9. 2019 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Advertorial: Zápisníky a kalendáře Moleskine používají nejznámější značky na světě

Jen nemnoho značek se může pyšnit nezvyklou historií táhnoucí se už od časů Picassa, van Gogha nebo Hemingwaye. K takto tradičním značkám bezpochyby patří Moleskine. Velcí umělci odedávna využívali legendární zápisníky Moleskine při své tvorbě. V současnosti je k podpoře své image používají nejznámější značky na světě.

Bohatá historie

Čím to je, že fenomén Moleskine neustále nabývá na síle? Odpověď je jednoduchá: dlouhá historie, souhrn hodnot, podpora mladých umělců. Dále fakt, že se objevuje v kulturním dění, na filmových plátnech, v rukou známých osobností a vykazuje vysokou kvalitu produktů.

Potenciál značky Moleskine, která je žádána miliony lidí na celém světě, využívají s úspěchem rovněž firmy k upevňování vlastního image v povědomí svých klientů. Zápisníky nebo kalendáře Moleskine věnované jako dárek tvoří samy o sobě výjimečnou hodnotu pro klienty. Zásluhou těchto produktů je každý event nezapomenutelný, podporují aktivity PR, vzájemně sbližují obchodní partnery – to jsou pouze některé z důvodů, proč firmy tvoří svá vlastní umělecká díla s Moleskine.

Italská oděvní značka Emilio Pucci vytvořila 16 luxusních projektů se zápisníky Moleskine, vyrobenými z originálních látek Pucci. Tento neobvyklý projekt využíval skutečné látky, které zbyly po ušití módních kolekcí, a vytvořil z nich prémiový produkt.

Starbucks, Nike, Kenzo, Nikon a mnoho dalších

Stovky největších firem na celém světě si vybraly Moleskine za partnera k tvorbě unikátních dárkových předmětů. Nike, Audi, Nikon, Kenzo, Nespresso, Linkedin – ty všechny už mají ze spolupráce s Moleskine prospěch.

Exkluzivní italská oděvní značka Emilio Pucci vytvořila dokonce 16 luxusních projektů se zápisníky Moleskine, vyrobenými z originálních látek Pucci. Tento neobvyklý projekt využíval skutečné látky, které zbyly po ušití módních kolekcí, a vytvořil z nich prémiový produkt. Vytvoření vazeb zápisníků z těchto nevyužitých odstřižků látek jim dalo nový život a umožnilo návrat do světa módy.

Nebo jiný příklad: první unikátní zápisník Moleskine pro Starbucks byl vytvořen v Koreji v roce 2014 podle individuálního projektu a vyprodukován v množství jednoho milionu kusů. Zápisník byl využit jako dárkový předmět pro věrné klienty a prodejní výrobek. Spolupráce těchto dvou značek je každoročně prodlužována formou nových projektů zápisníků v různých zemích.

Moleskine pro tvoji firmu

Jakým způsobem lze stvořit z výrobků Moleskine účinný marketingový nástroj? Stačí si vybrat produkt a přidat své logo nebo reklamní slogan nebo využít ještě rozsáhlejší možnosti personalizace a navrhnout individuální zápisník.

Reklamní výrobky Moleskine vhodné k personalizaci jsou dostupné v reklamních agenturách. Více informací naleznete na těchto webových stránkách.

Foto: Moleskine

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení