Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Moleskine
Extra

Od Picassa ke Starbucks

Redakce MAM9. 9. 201919. 9. 2019

Advertorial: Zápisníky a kalendáře Moleskine používají nejznámější značky na světě

Jen nemnoho značek se může pyšnit nezvyklou historií táhnoucí se už od časů Picassa, van Gogha nebo Hemingwaye. K takto tradičním značkám bezpochyby patří Moleskine. Velcí umělci odedávna využívali legendární zápisníky Moleskine při své tvorbě. V současnosti je k podpoře své image používají nejznámější značky na světě.

Bohatá historie

Čím to je, že fenomén Moleskine neustále nabývá na síle? Odpověď je jednoduchá: dlouhá historie, souhrn hodnot, podpora mladých umělců. Dále fakt, že se objevuje v kulturním dění, na filmových plátnech, v rukou známých osobností a vykazuje vysokou kvalitu produktů.

Potenciál značky Moleskine, která je žádána miliony lidí na celém světě, využívají s úspěchem rovněž firmy k upevňování vlastního image v povědomí svých klientů. Zápisníky nebo kalendáře Moleskine věnované jako dárek tvoří samy o sobě výjimečnou hodnotu pro klienty. Zásluhou těchto produktů je každý event nezapomenutelný, podporují aktivity PR, vzájemně sbližují obchodní partnery – to jsou pouze některé z důvodů, proč firmy tvoří svá vlastní umělecká díla s Moleskine.

Italská oděvní značka Emilio Pucci vytvořila 16 luxusních projektů se zápisníky Moleskine, vyrobenými z originálních látek Pucci. Tento neobvyklý projekt využíval skutečné látky, které zbyly po ušití módních kolekcí, a vytvořil z nich prémiový produkt.

Starbucks, Nike, Kenzo, Nikon a mnoho dalších

Stovky největších firem na celém světě si vybraly Moleskine za partnera k tvorbě unikátních dárkových předmětů. Nike, Audi, Nikon, Kenzo, Nespresso, Linkedin – ty všechny už mají ze spolupráce s Moleskine prospěch.

Exkluzivní italská oděvní značka Emilio Pucci vytvořila dokonce 16 luxusních projektů se zápisníky Moleskine, vyrobenými z originálních látek Pucci. Tento neobvyklý projekt využíval skutečné látky, které zbyly po ušití módních kolekcí, a vytvořil z nich prémiový produkt. Vytvoření vazeb zápisníků z těchto nevyužitých odstřižků látek jim dalo nový život a umožnilo návrat do světa módy.

Nebo jiný příklad: první unikátní zápisník Moleskine pro Starbucks byl vytvořen v Koreji v roce 2014 podle individuálního projektu a vyprodukován v množství jednoho milionu kusů. Zápisník byl využit jako dárkový předmět pro věrné klienty a prodejní výrobek. Spolupráce těchto dvou značek je každoročně prodlužována formou nových projektů zápisníků v různých zemích.

Moleskine pro tvoji firmu

Jakým způsobem lze stvořit z výrobků Moleskine účinný marketingový nástroj? Stačí si vybrat produkt a přidat své logo nebo reklamní slogan nebo využít ještě rozsáhlejší možnosti personalizace a navrhnout individuální zápisník.

Reklamní výrobky Moleskine vhodné k personalizaci jsou dostupné v reklamních agenturách. Více informací naleznete na těchto webových stránkách.

×

Vít Endler je novým CEO platformy finGOOD

Starší článek

Aleš Pitro se stal CEO módního eshopu Bibloo, Petr Liesner zůstává spoluvlastníkem

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Levný e-shop se může hodně prodražit

ADVERTORIAL Budování e-shopu je klasický IT projekt se svými pravidly, postupy a také riziky. Podcenění některé z jeho fází může způsobit značné…
22. 2. 202122. 2. 2021
Extra

Svatý grál retailu. Na vrcholu pyramidy je značka

Na vrcholu je značka, řídí vše, co je pod ní a zespoda se zase vše řídí značkou. Pak přichází kontext, základní strategie všeho. Stejně jako…
17. 2. 202117. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více