Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Otwarte Klatki
Extra

Jak na ten správný event

Redakce MAM8. 9. 201919. 9. 2019

Vydání MAMu číslo 36. nabízí sumář o eventech. Speciální přílohu tvoří stránky o event marketingu. Dozvíte se například, jak vytvořit ekologicky udržitelný event, jakým způsobem pořádají akce v Raiffeisenbank nebo co by měl obnášet správný vánoční event.

Součástí je také anketa mezi agenturami, v níž se ptáme, co vlastně lidi na eventech zaujme. A také jak moc je důležité měření spokojenosti mezi účastníky. Nabízíme ochutnávku z odpovědí.

Jaká obsahová náplň eventů se vám v současnosti nejvíc osvědčuje? Co dokáže pozornost lidí nejvíc zaujmout?

Tereza Reitschlägerová, event directorka, Taiko: V současné době klienti kladou důraz na efektivitu realizovaných aktivit, precizně postavený koncept programu pro utužení kolektivů.Už se upouští od takzvané volné zábavy. Zároveň je znatelný ze stran vedení společností i motivační prvek pro kolektiv.

Monika Hanková, event manažerka, Benchmark: Nejvíce se nám osvědčuje videomapping jako tvorba virtuálních kulis s 3D iluzí, dále 3D zobrazení bez brýlí v oblasti výstav interaktivní prezentace. Vše hi-technologie, se kterými se zatím jinde návštěvníci nesetkávají.

Vyhodnocujete úspěšnost eventů?

Tereza Reitschlägerová, event directorka, Taiko: Samozřejmě, jedná se o jeden z procesů, který je pro nás nezbytně důležitý, každým rokem nás tato data posouvají dál ku prospěchu klientů. I díky tomu se nám klienti vracejí, neboť žádná sezóna není stejná.

Monika Hanková, event manažerka, Benchmark: Ano, je to velmi důležité. Snažíme se docílit, aby hosté odcházeli plni nových dojmů a klient plný nových plánů pro další eventy. Event vyhodnocujeme sami interně a dále na setkáních s klientem po skončení.

Nepřehlédněte:
Marketingové a obchodní tipy od mentorů z USA

×

Redbullizace a fotbalový sen z Lipska

Starší článek

Průzkum: generace Y a Z jsou loajálnější, než se tvrdí

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Levný e-shop se může hodně prodražit

ADVERTORIAL Budování e-shopu je klasický IT projekt se svými pravidly, postupy a také riziky. Podcenění některé z jeho fází může způsobit značné…
22. 2. 202122. 2. 2021
Extra

Svatý grál retailu. Na vrcholu pyramidy je značka

Na vrcholu je značka, řídí vše, co je pod ní a zespoda se zase vše řídí značkou. Pak přichází kontext, základní strategie všeho. Stejně jako…
17. 2. 202117. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více