Podle v úterý uveřejněných předběžných údajů výzkumu Nielsen Monitor-Plus stouply v loňském roce výdaje na reklamu v USA o 6,3 %. Vyjma regionální televize (-1 %) a regionálního rádia (-2,9) vykázala všechna ostatní měřená média růst reklamních výdajů. Konkrétně celoplošné televize o 12,2 %, regionální časopisy 12,2 %, kabelová televize 11,7 %, outdoor 11,2 %, celostátní časopisy 8,9 %, celostátní noviny 6,2 %, celoplošná rádia 3,2 %, regionální noviny 3,1 % a B2B časopisy 1,9 %.
Top 10 zadavatelů reklamy vynaložilo vloni 16,6 mld. dolarů (11,1% růst oproti 2003). Nejvíce investovala společnost Procter & Gamble, a to 3,03 mld. dolarů (+9,5 %). Na dalších třech místech se umístily automobilky General Motors (+19,2 %), DaimlerChrysler (+ 34,6 %) a Ford Motor Co (+18 %).

reklama
reklama

-tw-

reklama