Video bude letos hlavním rostoucím formátem internetové reklamy, a to především díky sílícímu používání vysokorychlostního spojení. Klasická reklamní vyskakovací okénka budou na ústupu. Ve zprávě o reklamních trendech na světové síti to předpověděla společnost A/Razorfish, která je největší nezávislou americkou internetovou monitorovací agenturou.
"Nebudu překvapen, když každý z internetových portálů bude mít video jako jednu ze dvou hlavních nabídek pro rok 2005. Myslím si, že dlouhodobě se na něho dívají jako na prostředek růstu," citovala agentura Reuters viceprezidenta pro media společnosti A/Razorfish Jeffa Lanctota.
"Na webu existuje obrovská šance pro programy založené na videu. Zatím jsme jako průmyslové odvětví nepřišli na to, jaký správný model zvolit ... ale experimenty půjdou ve směru videa," uvedl Doug Knopper, marketingový viceprezident společnosti DoubleClick, která je vedle A/Razorfish další společnosti monitorující reklamní situaci na webu.

reklama
reklama
reklama