Další klubovka MAMu se odehraje v úterý 11.6. od 17.30! Kampaně na hraně: Kdy se vám přestřelky s konkurencí vyplatí a kdy se do boje nepouštět? Jaká kampaň se zapsala do dějin práva i marketingu jako nejďábelštější počin?

Přijďte si poslechnout specialistku na mediální právo Petru Dolejšovou, která ví, jak na to.
Budeme se bavit o tom, jestli zadavatelům prospívají reklamy na hranici vkusu. Pro jaké značky se vlastně hodí? Jaké jsou etické a zákonné limity? A na co si dát při tvorbě kampaně pozor?

reklama
reklama

Vojtěch Prokeš, research director z Behavio Labs, pro vás vybral čtyři reklamy z poslední doby, které jsou tak trochu na hraně: Gillette o špatném chování mužů vůči ženám; Hornbach se svým spotem o zapařených spodkách; Kofola se svou láskou pro všechny a Bernard s reklamou plnou pin-up dívek. Prospívají tyto reklamy daným značkám? Nebo místo značky posilují jen ego kreativce? A jde to změřit?”

„Z kampaně ,Tak voní jaro´ od Hornbachu má skvělou emoci jen 12 % lidí. Klíčové ale je, že to je těch správných 12 % lidí z populace, které Hornbach chce oslovit. Navíc když kampaň vidíte podruhé, víc se vám líbí. Přistoupíte na tenhle druh humoru,“ říká Vojtěch Prokeš.

Jako speciální host vystoupí neřízená střela marketingové komunikace, starosta, moderátor a bývalý bulvární novinář Pavel Novotný.

Program:

17:40 Registrace
18:00 Zahájení akce a prezentace

- David Brada, zakladatel Cream Prague a Cream Digital
- Vojtěch Prokeš, Research Director, Behavio Labs
- Petra Dolejšová, advokátka, eLegal
- Jindra Malík a Tomáš Brožek, režiséři, Mugshots
- Juraj Felix, výkonný ředitel, Mall.tv
- Pavel Novotný, starosta, Praha-Řeporyje

Součástí programu bude také volná zábava u dobrého jídla a kvalitních vín z celé Evropy.

11. června od 17.30 hodin, klub týdeníku MAM, Františka Křížka 1, Praha 7

Více informací a vstupenky zde: www.fmfocus.cz

reklama