Hostem dalšího talkshow Ogilvy OnAir bude 5. června Jakub Hodboď, stratég Ogilvy, který se v této době vrací zpátky do Prahy po třech letech strávených v belgické a newyorské pobočce Ogilvy.
Jeho vystoupení bude na téma souboj mezi starým a novým světem. Jen málo co je podle něj pro dnešní dobu tak signifikantní. Ve světě komunikace na sebe naráží tradicionalisté zaměření na budování značky a přístupy nových hráčů soustředěné na okamžitý výkon. Co je lepší a který z přístupů má budoucnost, na to v rámci talkshow v Ogilvy odpoví Jakub Hodboď, nyní v pozici chief strategy officer pražské Ogilvy a zároveň Global Strategy Lead Ogilvy Social.Lab. Moderní marketéři by se podle něj mohli učit od Johna Lennona a Paula McCartneyho, nejúspěšnější hudební dvojice všech dob. Proč? Jak překonat nesoulady a využít příležitosti pro integraci komunikace na úrovni značky a výkonu? A co udělat pro to, aby reklama byla vnímána jako nástroj byznysu a nejen jako pozlátko? I o tom bude mluvit během svých prvních dní zpátky v Praze Jakub Hodboď. Akce se uskuteční v agentuře Ogilvy 5. června od 17,30 hodin. Více informací o akci na www.ogilvy.cz/onair/, více informací o Jakubovi Hodboďovi můžete nalézt v rozhovoru v MAM 18/2019.

reklama
reklama
reklama