Pět minut pro deset projektů sportovního marketingu, to je formát setkání Give Me 5 Sport, jehož druhý díl pořádá 30. května v pražském Royal Theatre společnost Event Architects. Cílem projektu je propojit bývalé či stále aktivní sportovce společně s manažery a zástupci firem, a tím pádem zvýšit šanci přinést do českého sportu více financí.

Koncept Give me 5 je navržen tak, aby jak prezentující, tak zástupci firem měli možnost během dvou hodin dostat nejdůležitější informace a zároveň získali novou inspiraci v rámci marketingové komunikace. První setkání se odehrálo loni v září a vystoupili na něm Pavel Turek, Jan Koukal či Tomáš Verner, tentokrát se představí projekty Parkour Imacon, Super Ball, Den Bav se golfem, Oktagon MMA, Univerzitní liga ledního hokeje a další. Registrovat se či získat další informace lze na www.givemefive.cz.

reklama
reklama

„Průběžně monitorujeme sportovní trh a hledáme příležitosti, s kým spojit svůj brand. Give me 5 je pro nás z tohoto pohledu zajímavá platforma,“ přiznává Tomáš Dostál, country sport manager Red Bullu pro Česko a Slovensko.

„Pro zástupce firem, kteří jsou většinou starší generace, může být těžké pochopit potenciál eSportu. Díky Give me 5 jsem měl možnost vysvětlit jim benefity spolupráce osobně. Rád se v dalších letech zapojím s novými herními projekty,“ uvedl jeden z prezentujících, zakladatel společnosti eSuba Ladislav Dyntar.

„Sportovnímu marketingu a sponzoringu se věnujeme již delší dobu, doposud jsme se ale zaměřovali pouze na fotbal a hokej. Rád jsem proto přijal pozvání na Give me, abych získal přehled, jaké další možnosti partnerství, spolupráce a sponzoringu se v českém sportu nabízí,“ komentuje svou účast na akci marketingový ředitel Alexandrie Petr Šatný.

 

reklama