Síť restaurací McDonald´s před několika týdny odstartovala 4. ročník kampaně ‚Na rovinu Tour'. Speciálně upravený kamion seznamuje návštěvníky s dodavateli, původem surovin i kvalitou výsledných produktů McDonaldu. Jako první v České republice k tomuto účelu využívá i takzvanou hyperrealitu – technologii kombinující virtuální vizualizaci s prvky reálně umístěnými v prostoru prohlídky. Návštěvníci Na rovinu Tour trucku se tak při prohlídce virtuálním světem seznámují s chovem krav pro McDonald´s, mohou se podívat do závodu na zpracování masa, ale i do fastfoodové kuchyně. Kampaň probíhá do konce září a je podpořena na sociálních sítích a v regionálním tisku. 

reklama
reklama

„Jsme burgerová restaurace a hovězí maso je samozřejmě naší základní surovinou. Díky využití moderních technologií můžeme návštěvníkům v Na rovinu trucku představit takřka celý proces, kterým maso pro naše burgery prochází, a to během asi šesti minut,“ vysvětliluje Zuzana Svobodová.

McDonald´s využívá v kampani takzvanou hyperrealitu, která zapojuje do zážitku ve virtuálním světě fyzické objekty a kromě zraku a sluchu také další smysl – hmat. Návštěvníci si po nasazení VR brýlí prohlédnou prostor, kde se krávy chovají a budou mít možnost si atrapu býložravce také pohladit. „Jako hyperrealitu označujeme multimediální a interaktivní program, který umožňuje nejen prohlídku virtuálního prostředí, ale navíc i jeho kombinaci se skutečnými prvky. Díky VR brýlím se speciálním senzorem na snímání pohybu rukou může každý návštěvník „nechat ožít“ jednotlivé kulisy. Na některé z nich si bude moci i sáhnout, a to ve skutečném i virtuálním prostředí,“ vysvětluje Martin Možnar z vývojářské společnosti PBRDigital.

Zpětná vazba návštěvníků kamionu po prvním měsíci fungování, tedy po deseti zastávkách, pozitivní. Z měření efektivity předaných informací prostřednictvím dotazníků bezprostředně po průchodu kamionem vyplývá 95% úspěšnost, říká fast food. „Dotazník pro nás vyplňuje na každé zastávce téměř 80% návštěvníků. Ti oceňují rovněž zábavně-vzdělávací aktivity kolem kamionu a velmi rádi si pochutnávají na grilovaném hovězím mase,“ uzavírá Zuzana Svobodová z McDonald´s.

reklama