Projekt DropByDrop je evropským pokračováním celosvětové kampaně japonské automobilky Start Your Impossible pro Olympijské a Paralympijské hry. V České republice budou spoty k vidění v kinech, na platformách VoD (Video on Demand), na sociálních sítích i v podobě display reklamy. 

Kreativní koncept nové kampaně staví na paralele mezi vodíkem poháněným vozem Toyota Mirai, který produkuje pouze čistou vodu, a potem lidského těla vystaveného námaze. Slovo "Mirai" v japonštině znamená budoucnost a tento vůz je součástí vize bezemisní společnosti, kterou Toyota prosazuje. 

reklama
reklama

Každý z příspěvků natočených v pěti různých evropských lokalitách ukazuje složité příběhy lidí, který překonali omezení svého těla:

První spot například ukazuje ženu z Velké Británie padající k zemi na svém vozíku. V dalším záběru ji už ale vidíme ve skateparku otáčet se na U-rampě.

Dalším je příběh surfaře ze Španělska, který přišel o zrak poté, co jej srazila vlna, ale přesto surfuje dál.

Jinou hrdinkou je norská horolezkyně, která spadla z výšky 15 metrů, zlomila si páteř, oba kotníky, pánev a loket a už neměla nikdy chodit. V emotivním spotu ale opět zdolává svislou stěnu a ukazuje jizvy po svých zraněních.

„Když se podaří dostat do marketingového obsahu skutečný příběh a pravdivé emoce, jeho síla a distribuční potenciál je mnohem větší. A Toyota je v tom autentická, protože dlouhodobě pomáhá lidem po celém světě překonávat postižení. Mobilita v duchu Toyoty už není jen svět aut,“ říká pro Marketing&Media marketingový manažer Toyota Česká republika Petr Korecký.

Japonská automobilka je v oblasti sportu a podpory pohybu aktivní i přímo v Česku. Stala se partnerem Kongresu Evropské atletiky, při kterém se sešli nedávno v Praze nejvyšší představitelé evropského i světového sportu. Automobilka také spolupracuje s Českým olympijským a paralympijským výborem; paralympionikům poskytla hybridní Toyoty RAV4 a užitkové vozy Toyota Proace. S českými paralympioničkami Annou Luxovou a Annou Peškovou a s českým para hokejovým týmem česká Toyota připravila rovněž lokální komunikační kampaně pro média a sociální sítě.

 

reklama