Kategorii Nejlepší webové stránky a on-line aplikace vyhrálo řešení Životní situace, kterou pro Komerční banku vytvořila agentura Wunderman. Albatros Media zvítězila se svým instagramovým profilem Humbook v kategorii Nejlepší profil na sociálních sítích. Nejlepší newsletter pak vytvořilo Ministerstvo zemědělství a kategorii Nejlepší firemní video prezentaci pak ovládlo Letiště Praha.

„Díky Zlatému středníku máme možnost sledovat trendy. Letos bylo zajímavé, jak Facebook letos na plné čáře prohrál s Instagramem, naopak na interní komunikaci je kladen stále dál větší důraz,“ uvedla výkonná ředitelka PR Klubu Lucie Mairychová.

reklama
reklama

Cena Osobnost PR Zlatého středníku 2018 byla udělena Vladimíru Bystrovovi, předsedovi etické a smírčí komise Asociace PR agentur a současně spolumajiteli PR agentury Bison&Rose. Bystrov je zároveň vydavatelem týdeníku Marketing&Media.

V kategorii Nejlepší obsahová strategie se na prvním místě umístily hned dva přihlášené projekty. O prvenství se dělí obsahová strategie společnosti Adastra, kterou vymyslel tým Pábení a strategie pro firmu Solitea Česká republika, kterou vytvořila Obsahová agentura. Agentura SYMBIO Digital vyhrála kategorii Inovativní a netradiční forma firemní komunikace se svým newsletterem o sociálních sítích Páteční socka. Nejlepší výroční zprávu připravila Nadace J&T. Lasvit zvítězil již poněkolikáté s firemním katalogem The Beauty of Glass/Home&Décor 2018/Volume II.

Nejlepším B2B časopisem se stal Barlife, který vydává Linkman media. ČILICHILI od Vodafone, který připravuje agentura Boomerang, získal prvenství v kategorii Nejlepší B2C časopis. Z interních médií pak zabodoval časopis Drive vydávaný pro zaměstnance firmy DPD CZ. Z G2C časopisů, které jsou vytvářené veřejnou a státní správou, nejvíce zaujal magazín Forum vydávaný Univerzitou Karlovou. V neziskovém sektoru pak zvítězil magazín Bez hranic z dílny Lékařů bez hranic. 

V oblasti Financí a bankovnictví se vítězstvím pyšní periodikum C JOURNAL Banky CREDITAS. V odvětví Průmysl, strojírenství a energetika pak vyhrál magazín The Current firmy ComAp, kterou vytváří agentura Boomerang Communication.

Výkonný výbor PR Klubu rovněž rozdal čtyři prestižní ocenění Grand Prix za mimořádné výsledky. Designová a sklářská společnost Lasvit byla oceněna za jedinečný grafický design, Akademie věd ČR získala cenu za obsah titulu AΩ/Věda pro každého, Albatros Media zabodovala se svým instagramovým profilem Humbook a obecně prospěšná společnost Lékaři bez hranic si odnesla cenu za tištěnou publikaci Bez hranic. 

reklama