Co influencer marketing přinese značkám a jaký je jeho skutečný vliv na spotřebitele? Jak moc ovlivňuje navoněná každodennost prodejní čísla? Dočkáme se někdy zákonného nastavení pro reklamu v rukou influencerů? To vše a další užitečná data, poznatky a názory budou už příští středu 24. dubna sdílet v klubu MAM zkušení marketéři. 

Redakce MAM sladila program tak, aby si hosté z večera odnesli co nejvíce. Do tématu proto nahlédneme z pohledu zadavatelů, influencerů i agentur. Denisa Hejlová se za akademickou sféru bude věnovat jednomu z největších nešvarů českých influencerů: označování reklamy. Karel Kovář alias Kovy se bude věnovat nastupujícímu trendu mikro-influencerů a Hana Vávrová z agentury The Hive uvede unikátní typologii, která pomáhá firmám rozklíčovat, který influencer je pro ně ten pravý. Čeká vás ale mnohem více. Pozvání do redakce přijali:

reklama
reklama

- Hana Vávrová, account director, The Hive

- David Růžička, partner, Get Boost

- Denisa Hejlová, vedoucí katedry MKPR na FSV UK

- Zuzana Kadlečková, social media manažerka, Coca-Cola

- Influenceři Kovy, Anna Šulcová a Johny Machette

Součástí programu bude také networking u dobrého jídla a opravdu kvalitních vín z celé Evropy.

Klubový večer a networking na téma Influencer marketingu se koná 24. dubna od 17.30 hodin v klubu týdeníku MAM, Františka Křížka 1, Praha 7. 

Více informací a vstupenky na www.fmfocus.cz.

reklama