Nezisková organizace Mamma HELP sdružující ženy s diagnózou rakoviny prsu, jejich blízké a nemocniční personál, představuje čepované nealkoholické pivo Mamma BEER. To vzniklo u příležitosti oslav 20 let od založení organizace.

Nealkoholické pivo Mamma BEER je speciálně vyvinuto pro ženy procházející chemoterapií, aby kompenzovalo pachuť v ústech, která se často objevuje jako jeden z vedlejších účinků léčby, a zároveň nese všechny pozitivní výživové vlastnosti běžného piva (vitamíny a ionty).

reklama
reklama

Kompletní výtěžek z prodeje piva půjde na podporu činnosti organizace. Od června bude dostupné i lahvové Mamma BEER, a to v jednom z největších obchodních řetězců. Mamma BEER je v tyto dny poprvé na čepu ve Vinohradském pivovaru, konkrétně od 15. do 17. dubna.

„Chceme, aby se ženy cítily o něco míň jako pacientky a o něco víc jako zdraví lidé, kteří se můžou normálně bavit a třeba se i potkat a popovídat si u piva. Proto nás ve spolupráci se Žateckým pivovarem a reklamní agenturou VMLY&R PRAGUE napadlo uvařit nealkoholické pivo, které by svým složením poskytovalo tělu to dobré, co pivo nabízí, a zároveň by svou chutí bylo speciálně šité na míru ženám procházejícím tímto nelehkým životním obdobím,“ říká Jana Drexlerová, ředitelka organizace Mamma HELP.

reklama