Vítězem soutěže reklamní kreativity ADC Awards je agentura WMC spolu se svým klientem Kofolou. WMC vyhrála celkově devět cen (3 zlata, 2 stříbra, 4 bronzy), Kofola sklidila devět sošek, přičemž šest z nich byl jejich společný úspěch. Vítězství počítané pouze podle počtu sošek patří agentuře Havas, jež získala jedenáct cen - osm bronzů a tři stříbra. Šest cen má DDB (zlato, stříbro a 4 bronzy) a Kaspen/Jung von Matt (6 bronzů), pět cen má McCann (3 zlaté a 2 stříbrné) a také Triad (2 bronz, 3 stříbra). Po čtyřech cenách má Comtech_CAN (1 zlato, dvě stříbra, 1 bronz), tři si letos odnesla Ogilvy (zlato a dva bronzy) a produkce Stink (2 stříbra, 1 bronz).

Cena Grand Prix letos nebyla udělena. Titul Zlatý Ohníček za přínos české reklamě získal Dejan Stajnberger, aktuálně kreativní ředitel VCCP. Cenu Young Directors, udělovanou ve spolupráci s Asociací producentů v audiovizi, vyhrála žena - Jay Walker.

V letošním ročníku bylo uděleno rekordní počet sošek - celkem 73 (35 x bronz, 24 x stříbro a 14 x zlato). Ročník byl unikátní i počtem přihlašovatelů (63), nebyly mezi nimi jen agentury, ale i jednotlivci. Z 223 přihlášených prací vybírala vítěze porota vedená kreativním ředitelem McCann Erickson CEE Catalinem Dobre.

excel na web

 

reklama
reklama

 

reklama